Laptop word heel heet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

davydave

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Ik heb sinds 2 dagen geleden een nieuwe laptop

Specs:

Basis specificaties

Model Name X53SV-SX288V
Processor & Cache Memory Intel Core i7-2630QM, 2.0GHz
Operating System Windows 7 Home Premium (64bit)
Main Memory 1x DDRIII 1333 2GB / 1x DDRIII 1333 4GB
Video Graphics & Memory NVIDIA® GeForce® GT 540M (N12P-GS)

Allereerst , dit is gekopieerd van de webshop , maar bij mij staat er : Model Name: K53SV , en ik heb gehoord dat dat model wel vaker warm kon worden. Opzich was er nog niks aan de hand , tot dat ik een game opstarten en die ging spelen , uiteindelijk crashte de game ( Ik weet de oorzaak niet ) , en de temperatuur was 62 graden van de videokaart, nu , na een nacht uit te hebben gestaan merk ik dat de laptop slomer is maar de temperatuur is nu 47 graden , is dit normaal of...? Want ik merk nu al dat die slomer is dan toen ik hem kocht..

50 graden voor een videokaart als hij niet vol belast wordt en 65 graden als hij vol belast wordt is niet warm!

De traagheid kan te maken hebben met alle asus rommel aan software die er op staat, of een virusscanner die er op is gezet.

62 is inderdaad niet heet!
boven de 80/90 moet je je pas zorgen gaan maken.

Er staat inderdaad, héél veel asus zooi op , ik heb even geteld en het komt uit op meer dan 20 to 40 asus programma's , kan ik deze dus het beste eruit gooien? De virusscanner is trouwens gewoon AVG Business 2012.

ik zou alles eraf gooien ja, ik weet niet wat er allemaal opzit....
behalfe als je niet weet wat het is ff zoeken op google zodat je niks weghaalt wat belangrijk kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan