laptop wordt erg warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
help a u b ik heb vanmorgen mijn laptop opgestart alles was goed tot ik COD 5 speelde na 20 min viel hij gewoon uit ik weet niet waarom ik start hem weer op ik controleerde of alle temps goed waren en ik zag eneens mijn gpu hij was 80 graden dus als ik speelde wad hij over de 100 grade zelfs als hij stil staat is hij 72 graden hoe komt dit? ik heb een geforce 9500m gs ik moet er wel bij zeggen hij is zo warm geworden sinds de nieuwe vidio kaart drivers van nvidia
alvast bedankt:D

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort een soort-van zelfde probleem, Sinds een paar weken speel ik weer een shooter (WarRock), Maar eerder kon ik Altijd op High Quality spelen 1024x768, Maar sinds kort alleen nog met Low Quality en 640x480, Echt vaag, maarja. Ik ga zo naar een "NoteBook/Laptop Koeler" kijken. Misschien een oplossing? (Prijs : €19,95)

EDIT :

Zag net 100 graden, is wel een beetje te-veel van het goede, ik denk dat jou video kaart zijn beste tijd gehad heeft ;).

alles werkt nog perfect aleen liggen de temeraturen hooger dan normaal

Een laptop is niet groot vanbinnen, zelfs als je normale bureaubladtoepassingen doet kunnen de temperaturen al aardig oplopen. Als je dan gaat gamen, tja. Dan word het na een tijdje te veel. Een laptop mag gemiddeld 80 graden halen, maar als je echt wilt gamen, zou ik ook zo'n cooling pad kopen.

Jeffcoboy

maar ik speelde dat spel eergisteren en de temperatuur werdt nog geen 65 graden

en mijn gpu alarm gaat maar aan als hij 127 graden word op 150 slaagt hij af

Systeemherstel naar vóór het updaten van de drivers al geprobeerd?

ik heb het al opgelost er ging iets fout in de instlatie van die drivers heb opnieuw geinstaleerd en alles is goed nu als hij stil staat 41-43graden als ik COD 5 speel 54-57 graden alles is normaal toch bedankt:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan