Laptop wordt heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mas90009

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
251
Ik heb vandaag een programma gedownload (speedfan).
Want GTA IV bevriest als ware soms, heel irritant als ik net een missie doe.
En ligt dat aan mijn laptop die ik 9 dagen geleden heb gekocht bij ICS.
Laptop specs:
Asus N75s
Intel core i7 (Ik wete niet welke maar hij heeft 4 logische processors @ 2.3 GHZ ofzo)
8 GB ram ddr3 @ 1.333 GHZ
Nvidia GT 555m 2GB (Ik kon ook nog systeem geheugen toewijzen maar dat heb ik uitgeschakeld want ik heb toch geen 4 GB vram nodig)
750 GB HDD 5400 RPM

Bij de temperatuur geeft die het volgende aan.
Wanneer ik niks of internet kleine programma's run is hij rond de 30 graden
Wanneer ik GTA IV (niet schrikken) Bijna 91 Graden!!!
En nog maar net een week oud. Dit verwacht je niet van een i7, ik vindt dat GTA IV makkelijk moet draaien. Waar ligt het aan. Aan mijn laptop of verdeelt gta iv niet alle taken over de 4 cpu's.
Wanneer ik GTA iv speel gebruikt hij 30 % van mijn cpu en rond de 29 % van mijn ram.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik zou eens met speccy kijken want speedfan ben ik geen fan van. en wat is de ondergrond waar het notebook op staat.
Trouwens wel een mooi notebook
 
Laatst bewerkt:
Je kan zelf een koelingselement onder de laptop plaatsen, mijn laptop heeft zelfs tijden gekend dat deze door warmte uitviel, nog voordat deze 2 uur aanstond. Vervolgens koelelement eronder en hij word bijna niet eens meer warm ;)
 
Goedemorgen,

Ik zou eens met speccy kijken want speedfan ben ik geen fan van. en wat is de ondergrond waar het notebook op staat.
Trouwens wel een mooi notebook

Bedankt voor je compliment en ik zal kijken naar dat programmatje wat jij me zojuist gaf. Ik laat jullie het weten als ik meer weet.
 
Goedemorgen,

Ik zou eens met speccy kijken want speedfan ben ik geen fan van. en wat is de ondergrond waar het notebook op staat.
Trouwens wel een mooi notebook
Ik ben nu een kwartier gta 4 aan het spelen en mijn temperatuur is 79 c. Normaal of te warm? Ondergrond gewoon een houten tafel? Welke ondergrond is beter.
 
Laatst bewerkt:
Je kan zelf een koelingselement onder de laptop plaatsen, mijn laptop heeft zelfs tijden gekend dat deze door warmte uitviel, nog voordat deze 2 uur aanstond. Vervolgens koelelement eronder en hij word bijna niet eens meer warm ;)
ook een goed idee. Ik moet toch nog eens voor een laptoptas kijken dus dan haal ik ook wel meteen een coolpad. Maar eerst wacht ik op de eerste reactie ;)
 
79 Graden is gewoon normaal bij zo'n groot spel, maar 91 was een beetje hoog. Ik denk dat een coolingpad ook goed is.
 
Hoi,

Als de ondergrond maar hard is en geen belemmering rond om is, wat ook wel wil helpen om aan de kant van het scherm een cm of 2 omhoog zetten met bv een houtje kijk een wie weet zou volgens mij nog wel iets lager kunnen.
 
79 Graden is gewoon normaal bij zo'n groot spel, maar 91 was een beetje hoog. Ik denk dat een coolingpad ook goed is.
Bedankt! Ik zal nog kijken voor een coolingpad. Maar gaat mijn laptop niet kapot als hij op 79 graden staat?
 
Hoi,

Als de ondergrond maar hard is en geen belemmering rond om is, wat ook wel wil helpen om aan de kant van het scherm een cm of 2 omhoog zetten met bv een houtje kijk een wie weet zou volgens mij nog wel iets lager kunnen.
Oké. Maar bedankt Modag voor dat programmatje. Ik ga binnenkort gewoon nog voor een coolingpad kijken maar ik zet de vraag al op opgelost. Als ik op helpmij zit zonder andere programma's heeft hij gewoon een temperatuur van 33 graden.
 
Oke succes:thumb::thumb: dat is lekker koel want hier staat hij op 45 graden op Helpmij :d:d
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan