Laptop wordt warm en valt soms uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
laptop wordt soms warm en valt soms uit.

Ik heb pas precies hetzelfde verhaal gehad. Ook de gekleurde strepen warm uitvallen piepen en lawaai maken. Bij de reparatie zeiden ze videokaart niet goed. Nou hebben we het vinnetje eruitgehaald in de laptop en daarachter zat het roostertje voor de lucht eruit te blazen. Dat zat helemaal dicht het leek wel een dekentje. Erafgehaald. Toen heb ik hem wel opnieuw geinstalleerd omdat ik ook bestuursfout van mijn beeldscherm had.
melding.
Heb ik hem opnieuw geinstalleerd. Maakt geen geluid haast niet meer en wordt helemaal niet meer heet en draait als een tierelier. Geen problemen meer dus.

Ik weet niet of je hier nog wat aan hebt. Maar ik wou mijn verhaal toch even melden omdat het me bekend voorkwam.

Groetjes Yvonne

Dankjewel dat je het toch even meld.

Ik heb mijn laptop meegegeven aan iemand en die zorgt er nu voor dat mijn gehele moederbord wordt vervangen. Volgens hem was deze dus kapot.

Duur grapje maargoed... altijd beter dan een nieuwe kopen

Wat voor laptop heb je?

laptop wordt heet.

Ík heb een acer. En mijn laptop doet het nog steeds zonder enige problemen.
Had wel een nieuwe al gekocht maar die oude is nu naar mijn man zijn laptop stond op alle dagen haha.die had echt een hele oude. Maar heb het geld van de onderzoekskosten wel teruggekregen.
Die reparatie van de videokaart/moederbord zou wel 300 euro kunnen kosten.
Maar draait gewoon prima.

groetjes yvonne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan