Laptop ziet accu niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even iets anders:

Als je je laptop aanzet zonder stroomkabel, wat gebeurt er dan ?

Dit heeft in dit stadium namelijk nog helemaal niks te maken met welk OS er op draait.

Even iets anders:

Als je je laptop aanzet zonder stroomkabel, wat gebeurt er dan ?

Dit heeft in dit stadium namelijk nog helemaal niks te maken met welk OS er op draait.

Sorry Jedi, maar dit is al de zoveelste keer dat ik je hierop betrap:
Als je een beetje begrijpend kunt lezen had je begrepen dat het pas is gekomen na een downgrade naar Vista. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat toevallig dan ook het moederbord o.i.d. kapot is gegaan. Dus het kan wel degelijk te maken hebben met het OS.

Als een batterij kapot is, dan is hij kapot. Dan zal de laptop in z'n geheel niet aan gaan.

Dat ik dit vraag vind ik niet zo gek, maar goed, jij weet het schijnbaar beter, dus de ts zal blij zijn dat hij verder door jou geholpen word.

Je bent wel vrij snel met je conclusies. Wat zal Ron 64 blij zijn met jou en je grote mond..

Een vriend van mij heeft dezelfde Laptop en heb zijn accu even geprobeerd....
Niks dus gewoon hetzelfde probleem dus een kapotte accu is uit te sluiten.
Het controle lampje van de accu gaat ook helemaal niet branden hij ziet de accu gewoon helemaal niet. Ik heb al de contacten schoon gemaakt, contactspray erop, wiebelen, etc.
noppes nacko nix nada. Ik denk toch aan iets mechanisch maar dat vind ik te listig om zelf te doen en van moederborden etc. heb ik geen verstand.

Beste lijkt mij om Fujitsu Siemens even een e-mail te sturen hierover. Lijkt net alsof je ergens drivers mist voor die accu.. Heel apart probleem.

Beste allemaal, ben weer terug van vakantie.
Het lijkt me wel zo netjes te melden hoe het verder gegaan is.
Ben nog naar een reparateur geweest die dacht dat het aan de accu lag maar dat is gewoon niet zo. Maar ik heb geen zin om er € 80, - reparatie kosten tegen aan te gooien.
Dus ik heb een nieuwe gekocht en deze aan mn vader gegeven die gebruikt em toch alleen maar achter zn bureau.
Bedankt voor alle hulp.
Ron

Hoi Ron,

Bedankt voor de update nog, nog steeds niet opgelost dus.. heel raar probleem.
Maar als je vader er geen problemen mee heeft ben je daar ook weer mooi vanaf :p
Even uit nieuwsgierigheid, welke laptop heb je gekocht?

Een Packard Bell Easynote TJ65, het was een aanbieding bij MM. Een beetje een impuls inkoop na het gelazer met de Siemens maar er zit een hoop op voor weinig. Ik denk er wel over om XP erop te zetten want dat Vista pfffff. Ik schijn een upgrade naar Windows 7 te krijgen omdat dit Vista Premium is, er wordt gezegt dat dit net zo snel als XP is?!
Ron

Okay, goed. Moet alleen zeggen dat ik niet zo gecharmeerd ben van Packard Bell, maar goed :P

Als het goed is moet je een gratis update naar Windows 7 krijgen, die worden vanaf eind juni (jongstleden) bij elke nieuwe Vista licentie uitgegeven.
Windows 7.. Tjah, het is niet zo snel en licht als XP, maar wel sneller en lichter dan Vista, gelukkig. De minimum eisen zijn volgens mij ook naar beneden gegaan, volgens 512 mb RAM in plaats van 1024.

Laptop ziet Accu niet meer.

Hallo,

Bij mijn Laptop het zelfde probleem.
Het is een Medion MD97900.
Na het upgraden naar Windows 7 geen accu meer.

Wie weet de oplossing.

Piet Vut

Graag geen vraag stellen in iemand anders zijn topic, daarnaast is het al een ouder topic.
Bij deze gaat het topic op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan