Laptop zwart beeld kom niet in bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
428
Hallo Allemaal,

Ik heb hier een laptop van iemand die van Windos 8 naar Windows 7 wil gaan.

Nu heb ik via een Engels handleiding gevonden hoe ik de laptop kan laten opstarten vanaf het dvd station toen ik heb dat opgeslagen nu start de laptop op zonder beeld kom ik ook niet meer in de bios.

Merk laptop: Asusx750j

De link wat ik heb gevolgd: http://www.tomshardware.co.uk/forum/324872-30-boot-bios-asus-x501a

Hoe kom ik weer in de bios zonder beeld ?

Alvast bedankt
 
Probeer hem te resetten, accu en adapter eraf, powerswitch ingedrukt houden en de adapter aansluiten, powerswitch na een 10 tal seconden loslaten.

Indien dat werkt, secure boot in de bios uitzetten alvorens w7 proberen erop te krijgen, vermoedelijk is het ook een GPT schijf en zal miss ook moeten worden aangepast naar een MBR.
 
Secure boot heb ik uitgezet toen is dit begonnen. Accu eruit halen ik weet bij god niet waar die accu zit daar zie ik niks van.
 
Hoi,

Meestal onder notebook aan de kant van het scherm anders hier de manual downloaden
 
Onder de laptop zit niks van accu als enkel op de hoeken een schroefje maar ik zal eens kijken in de handleiding.
 
In de handleiding staat niet waar de accu zich bevind maar wat er staat is dat accu niet gedemonteerd mag worden.
 
Hallo

Heb dit model ooit eens gezien.

Ik meen mij te herinneren dat de batterij in de laptop is ingebouwd ...

Mocht dit zo zijn , dan zal er het nodige demonteerwerk nodig zijn.

Demonteren is uiteraard garantieverlies.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Dan maar wachten tot maandag en bellen ben al vanaf vanmorgen vroeg aan het klooien.

Ik heb wel de schroeven eruit gehaald maar rijg hem niet open.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Heb je nog garantie?

Ps even je laatste tweee berichten samengevoegd je kan beter even voor bericht aanpassen kiezen als er nog niet gereageerd is
 
Laatst bewerkt:
Ja laptop is niet eens van mij maar ze komen hem straks halen. Raar systeem trouwens een accu inbouwen.
 
Hoi,

Zou ik de schroefjes weer terug doen en ze naar de winkel laten gaan anders weg garantie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan