laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter vaat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vaat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 mei 2001
Heeft iemand zin en tijd om een laptop voor mij samen te stellen voor rond de 1500 euro ?

thanxs to all of you !

Ik ben niet zo thuis in laptops......

Veel succes ermee, er zal vast wel iemand kunnen helpen!

Geplaatst door ricardovw
Ik ben niet zo thuis in laptops......

Veel succes ermee, er zal vast wel iemand kunnen helpen!

Dus..

@vaat,

Wat wil je maximaal uitgeven? Wat wil je ermee doen? Voorkeur voor een bepaald merk? Wat moet er minimaal inzitten?

Let wel dat laptops meestal standaard zijn en dat je het bijna niet kan uitbreiden

Geplaatst door m@rio

Let wel dat laptops meestal standaard zijn en dat je het bijna niet kan uitbreiden
Zover ik weet is het zelf samenstellen van een laptop zo goed als onmogelijk. (of je moet al 2x zo veel neerleggen)
Sorry, maar toch nog veel geluk gewenst.

bedoelde samenstellen in een bredere zin van het woord. Mag gerust een aanbiedingspakket zijn een leverancier ofzo. Bedoel dus gewoon een goede laptop voor het geld wat ik neer leg. Goede prijs-kwaliteit verhouding dus. Snap ook wel dat iedereen dat wil, maar misschien hebben jullie voorkeuren voor bepaalde typen videokaarten, processoren, etc !

Moet verder wel iets van ddr geheugen in(512 mb), netwerkkaart (misschien wireless Lan), bijv. iets van een nvidia Geforce FX met 64 mb, cd-r brander, dvd, minimaal 40 gb harde schijf, etc.

en dus rond de 1500 euro, maar als jullie zeggen dat ik een aanzienlijk betere laptop heb voor iets meer dan kan ik daar weer over nadenken

Neem eens een kijkje op de Acer site.

Daar staan leuke notebooks die redelijk geprijsd zijn

Wil je er games op spelen, want ik zag je eis van een gf fx 64mb. Dit is namelijk te weinig voor de tegenwoordige games... Maar ja als je alleen maar excel of ie gaat runnen is dit natuurlijk meer dan genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan