laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

j0ey-

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2005
Berichten
13
ik heb ook pas geleden een laptop gekocht en mijn kloksnelheid verandert ook steeds (soms 399mhz , 789mhz of 1,6ghz)
 
Welkom op Helpmij.:)

Dit is normaal voor een laptop. Zodra het nodig is gaat de processor op volle snelheid draaien, dit om energie te besparen. Er is dus niks mis met je laptop.:)
 
bedankt voor je antwoord.
is er ook een mogelijkheid om hem op max snelheid te laten draaien zodra je hem op het stopcontact aansluit?
 
Ik weet het niet zeker, maar dan zul je even de handleiding van de laptop door moeten nemen.
Wat is het exacte type/model?
 
het is een jewel 2800+ amd
maar er zit niet echt en hanleiding bij geleverd
alleen een korte beschrjiving van welke poort wat is
(ik ben nu niet thuis dus weet het niet precies) kan vamiddag wel als ik thuis ben
 
Laatst bewerkt:
Is het een Acer laptop?
Zo ja welk type/model nummer?
 
nee het is een jewel maar ik kan je vanmiddag wel het model nummer geven.
 
Ik zocht op Jewel 2800+ amd en kwam bij Acer uit, vandaar m'n vraag.:)
 
ok, ik heb nog een probleem ik heb een spel geinstaleert en als ik hem opstart zegty dat de grafische kaart niet goed werkt met dirext x 9 en dat ik een recentere versie moet downloaden maar 9 is tog de nieuwste?
 
DirectX 9.0c is de nieuwste versie, maar dit wil niet zeggen dat je videokaart dit volledig ondersteund.
Welke videokaart heb je en welk spel gaat het hier om?
 
het spel is beyond good and evil
weet niet uit mn hoofd wat voor video kaart erin zit :eek:
kan als ik thuis ben wel kijken..
 
tnx voor de hulp
als ik straks thuis ben kan ik precies zeggen wat voor laptop ik heb.
 
ik heb nog een vraag er zit een ingebouwde dvd speler in maar als ik een film fullscreen kijk gaat hij schokkerig..? kan dat aan de kloksnelheid liggen? want de dvd speler zit er standaart ingebouwd dus moet hij het wel aan kunnen toch?
 
er stond op de bon 512 mb en nu staat er bij systeem eigenschappen 450 maar dat moet tog alsnog genoeg zijn?
 
Moet genoeg zijn. Dat je bij de eigenschappen maar 450mb zit, kan kloppen. De videokaart vraag shared geheugen en pakt die dus van je interne geheugen. Het zal een 64mb videokaart zijn.:)
Waarmee kijk je een dvd?
 
met power dvd 5 maar ik denk dat het daar niet aan kan liggen dan heb ik ook op mn normale pc en daar doet hij het wel goed..
 
Laatst bewerkt:
Download anders eens "Speedswitch XP" (www.google.nl) hiermee kan je precies instellen wat er moet gebeuren als hij op netstroom / accu zit!

attachment.php
 

Bijlagen

  • speedswitch.jpg
    speedswitch.jpg
    49,7 KB · Weergaven: 50
ik heb het geinsteleerd en heb alles op max performance gezet maar hij blijft maar op 799 mhz draaien ipv 1.6 ghz (dat programma geeft wel aan dat 1.6ghz de max snelheid is)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan