Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

wveenstra

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Hopelijk kan iemand me helpen, want anders stuur ik hem terug. Ik heb een Acer Aspire 5315 Laptop en er stond gewoon standard Windows Vista Home Basic op en hij deed maand goed. Toen wou ik Windows XP erop installeren en dat heb ik gedaan, maar ik was er niet mee tevreden omdat ie telkens uitvalt soms na 10 min soms naar 20 soms naar uur soms als ik veel dingen doe! Toen had ik Windows Vista geinstalleerd die ik op DVD had en ben ik eindelijk blij.. valt ie nog steeds uit net zoals eerst! Nu heb ik hem nog een keer opnieuw geinstalleerd maar nog steeds valt ie uit. Weet iemand wat er aan de hand is? of kan ik hem beter terug sturen?

als de laptop nog in de garantie valt dan zou ik deze terug doen....enigste nadeel...je bent hem dan ongeveer zes weken kwijt.

Ga ermee terug naar de leverancier.
Vertel niet dat je xp hebt geïnstalleerd en dat toen de problemen begonnen zijn.......
Wel dat je een recovery hebt gedaan i.v.m. je genoemde problemen.

Het zou me trouwens niet verbazen, dat je - ook na herinstallatie van het officiële besturingssysteem - de nodige drivers niet hebt geïnstalleerd.
Lijkt op een probleem dat voorkomt wanneer de koeling (dus controle van de temperatuur) niet goed werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan