Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fonzi

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
15
Voor echte kenners zullen dit wellicht twee eenvoudige vraagjes zijn.

Ik heb reeds jaren een pc met draadloze adsl-verbinding (skynet - adsl go).
Ik denk eraan om me een laptop aan te schaffen, eventueel zelfs als vervanging van mijn huidige pc.
Mijn vragen:
1. Op mijn pc heb ik een adapter moeten installeren om verbinding te krijgen met mijn draadloze modem. Moet dat voor een laptop ook, of is dat allemaal ingebouwd?
2. Met ADSL Go van Belgacom kan je één pc aansluiten.
Betekent dat dat je een tweede computer (of laptop) helemaal niet kunt gebruiken met die draadloze modem? OF: betekent het dat je er geen twee terzelfdertijd kan gebruiken?

Dank voor een antwoordje van de echte kenners!
 
Voor echte kenners zullen dit wellicht twee eenvoudige vraagjes zijn.

Ik heb reeds jaren een pc met draadloze adsl-verbinding (skynet - adsl go).
Ik denk eraan om me een laptop aan te schaffen, eventueel zelfs als vervanging van mijn huidige pc.
Mijn vragen:
1. Op mijn pc heb ik een adapter moeten installeren om verbinding te krijgen met mijn draadloze modem. Moet dat voor een laptop ook, of is dat allemaal ingebouwd? Als je nieuwe laptop bij de specificaties Wlan / Wifi heeft staan, dan komt het goed en is een draadloze netwerkkaart ingebouwd
2. Met ADSL Go van Belgacom kan je één pc aansluiten.
Betekent dat dat je een tweede computer (of laptop) helemaal niet kunt gebruiken met die draadloze modem? OF: betekent het dat je er geen twee terzelfdertijd kan gebruiken? Da's een lastige voor mij omdat ik niet weet hoe Belgacom de limiet van 1 heeft ingesteld. Ik vermoed dat je er maar één tegelijk (werkend) aangesloten kunt hebben, maar dat je er wel meerdere kunt configureren om gebrukt te kúnnen worden

Dank voor een antwoordje van de echte kenners!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan