Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blubbr

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Ik ben van plan een laptop te kopen speciaal voor te game nu zou ik graag van jullie willen wete wat je van deze laptop vind.
testss.png

Zou ik hier mee games zoals mass effect,the witcher,GTA IV,.. mee kunnen spelen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

WOW, wat een laptop zou ik zeggen....
Hij lijkt mij wel goed genoeg om te gamen...
wel even oppassen met die 250 gig, want voor je het weet blijft er niets meer van over...

Nu ben ik eens benieuwd wat dit kost...

(Heeft trouwens nog iemand gemerkt dat de systeemeisen voor GTA IV niet van de minste zijn?)

Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better)
RAM: 2GB
Hard Drive: 18GB free hard disk space
Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader
Drive: DVD-ROM dual-layer drive

(ik heb me nu al een tijdje niet meer verdiept in de recente games, maar dit vind ik wel hevig...)

goede laptop, alleen het geheugen... maar dat is geen probleem

Wel ik ken erg wijnig van laptops,computers,.. maar als iemand mij een goedkopere laptop kan aanwijzen die ook de zware games van nu aankan mag dat gerust.

ja, ik dacht al dat het duur ging worden...
en dat het alienware was zag ik zo ook... nog steeds de game-laptops...

ik denk echter niet dat het mogelijk is dit systeem ergens na te maken voor minder...
waat vooral moeilijk is, is dezelfde bussnelheden, nergens vind ik iets van 1066MHz, allemaal 800MHz...

Ik weet nu niet echt hoeveel invloed dit heeft...

Hey, blubbr, je hebt toch blijkbaar geld te veel he (aangezien je €2000 voor een laptop kan neertellen)...

wel, ik ben binnekort toevallig jarig (27/08), ik word dit jaar 18...
elk cadeau zou geapprecieerd worden...

LOL

(maar het is wel echt, ik verjaar binnekort en wordt 18...)
(ik hoef echter geen cadeau van jou...)

LOL LOL LOL

Hey, blubbr, je hebt toch blijkbaar geld te veel he (aangezien je €2000 voor een laptop kan neertellen)...

wel, ik ben binnekort toevallig jarig (27/08), ik word dit jaar 18...
elk cadeau zou geapprecieerd worden...

LOL

(maar het is wel echt, ik verjaar binnekort en wordt 18...)
(ik hoef echter geen cadeau van jou...)

LOL LOL LOL

En wat wilt ge dat ik hier op moet terug zeggen?
Proficiat.. voor u verjaard die nog moet komen ..en ja ik heb geld teveel heb de lotto gewonnen:rolleyes: en ik wou jou nog iets heel moois geven.

(Grapje..)

lol

maar, nog veel geluk met de laptop en vooral hopen dat je binnekort geen nieuwe topic moet starten vanwege problemen met de laptop he...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan