Laptoppers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Questionmarc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop. mijn budget ligt tussen de 500 en 1000 euro. het liefste vermijd ik die 1000. Hij moet redelijk snel zijn. en downloaden doe ik ook veel.
Ik heb ook 2 games die ik er op wil zetten. Metal Gear Solid 1, en Operation flashpoint. Dit zijn games die niet meer nieuw zijn maar operation flashp vergt nog vrij veel.
De kloksnelheid van mn huidige desktop pc is 1.47 ghz, 256mb hier doen de spellen het wel op.

Ik heb hier een richtlijn gevonden. http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/inspn_6400?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

Die rechterversie van 799 met Geïntegreerde Intel® GMA 950 spreekt mij wel aan

Wat denken jullie? is deze voldoende om te kunnen draaien op een goeie framerate met medium tot high graphics? Of hebben jullie nog andere ideen?

In ieder geval een goede processor!:thumb:

Ja, het draaien zal lukken als de videokaart die erin zit goed genoeg is.

misschien een gekke vraag maar zou je een aparte monitor kunnen aansluiten op een laptop? als ik er thuis mee ben wil ik namelijk een groter scherm. ik wilde graag de laptop als desktop/laptop gebruiken.

Poeh, dat zal heel moeilijk gaan ben ik bang.

De videokaart die voor het beeld zorgt zit namelijjk diep in de laptop verstopt en direct aan het '' beeldscherm '' van de laptop vast gemaakt.
Bij een normale pc is het heel makkelijk om te verwisselen, maar bij laptop denk ik niet.

Een laptop heeft een aparte vga uitgang dus je kunt er zo een andere monitor bij aan hangen.

Zelf zou ik geen onboard videokaart nemen. Deze nemen geheugen af van het intern geheugen. Beter is een videokaart met eigen geheugen

Inderdaad, je hoeft het scherm er niet af te slopen hoor. Je hebt gewoon exact dezelfde uitgang als op je PC.

Met een shared videokaart kan je misschien wel de oudere games spelen maar meer moet je er ook niet van verwachten. Beter kan je een laptop zoeken met een videokaart met apart geheugen. Ikzelf heb een Ati x700 met 128mb geheugen in m'n laptop en ik kan hier alles mee spelen...

Voer anders je eisen eens in op www.kieskeurig.nl ? Zie wat er daar uit komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan