laptoptoets

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
hallo,

stomme vraag :confused: maar weet iemand hoe ik een laptoptoets terug op het toetsenbord krijg? ik heb namelijk de shift knop eraf gehaald omdat er iets onder zat. Dit met de gedachte dat ik hem er weer even makkelijk op zou krijgen als bij mijn andere toetsenbord. Maar dit bleek niet zo te zijn want dit werkt net anders...

Het gaat om een asus laptop mischien dat nog belangrijk is...

Zit er een veer-systeem onder de toets?
Kun je er een foto van maken en die hier plaatsen?

Ja ik denk dat het het veer-systeem is...
Foto is slechte kwaliteit maar ik hoop dat je het zo kan zien.. :)

Bijlagen

• 20032009.jpg
    20032009.jpg
    40,9 KB · Weergaven: 136
Ik heb het veertje voor je terug geplaatst.
(althans, zoals het ongeveer hoort).
Bij sommige laptops, zit het juist ondersteboen.
Het veertje zit normaal aan de knop vast, en druk je eenvoudig in het toetsenbord.

bij mij zit ie ondersteboven.. anders zit de shift-toets omgedraaid.. :p
maar ik druk hem dus niet eenvoudig op het toetsenbord.. ik moet het blauwe gedeelte een stukje omhoog drukken.. en dan vast klikken.. Nog tips hoe ik dat het beste kan doen?

Is altijd wel gepiel. Maar kan je niet aan 1 kant vastklikken en dan de andere kant makkelijk besvestigen?

als ik de ´haak´ goed bevestig en goed druk klikt hij erop.. dat is gelukt.. :thumb: Hij blijft alleen niet zitten.. :(

een vriend van mij heeft wel eens secondelijm gebruikt op zijn spatie toets.. mislukte een beetje.. in het vervolg moest ie op het toetsenbord SLAAN en na een tijdje was de printplaat eronder aangetast ofzo want toen deed ie helemaal nix meer.. dus zie ik niet zo zitten.. ;)

ik kijk het nog een tijdje aan en als het zo echt niet kan dan ga ik toch aan de secondelijm en ander hou ik het zo

bedankt voor je hulp! :thumb:

Als er iets van de toets is afgebroken, waardoor hij niet meer blijft zitten, kies ik eerder voor siliconenkit.
Klein kloddertje, toets op zijn plekje, en paar uur afblijven. ('s nachts dus).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan