larry love for sail

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
hallo allemaal...

Kheb zojuist ff larry love for sail aangeschaft.. Maar nu lees ik hier dat ie met alleen windows98 en windows Me draait!! Ikzelf heb xp. Als ik die cd erin gooi vraagt ie of ik het spel wil instaleren,dus dat wil ik doen. Helaas gebeurt er niets en krijg ik verzendrapporten dat het niet werkt:( :( :( :( Is er nog een mogelijkheid dat ik dat spel aan de praat krijg:confused: groet van hobie1:thumb:

1) Ga via Windows Verkenner naar dat spelprogramma.
2) Geef een rechtsklik op dat spelprogramma.
3) Klik op Eigenschappen.
4) Klik op het tabblad Compatibiliteit.(of hij staat er al)
5) Plaats een vinkje op het bovenste vierkantje. Je kunt dan nu het OS kiezen waar het spelprogramma wel voor bedoeld is.
6) Klik op Ok.

Dennis.

ik zal waarschijnlijk wel iets fout doen,maar als ik via verkenner naar dat spelprogramma ga,cd rom zit in E: en ik doe rechtmuisknop,kan ik niet hetgene vinden wat jij mij toestuurde.:rolleyes:

Geplaatst door hobie1
ik zal waarschijnlijk wel iets fout doen,maar als ik via verkenner naar dat spelprogramma ga,cd rom zit in E: en ik doe rechtmuisknop,
Tot zover deed je het wel goed.
Geplaatst door hobie1

kan ik niet hetgene vinden wat jij mij toestuurde.:rolleyes:
Maar hier deed je het niet goed, want je hebt niet op dat spelprogramma(het is een uitvoerbestand; een executable bestand; een programma dus en geen plaatje of een tekst bestand) een rechtsklik gegeven. Je moet dus echt op dat spelprogramma een rechtsklik geven. Maar misschien weet je de naam v.h. spelprogramma niet, ik evenmin.

Probeer dat maar eerst te achterhalen.

Dennis.

Als je een rechtsklik op een executable bestand(een programma dus) geeft en vervolgens op Eigenschappen klikt, dan krijg je 4 tabbladen te zien, waaronder het tabblad 'Compatibiliteit', maar anders de 2 tabbladen 'Algemeen' en 'Samenvatting'. Via het tabblad 'Algemeen' kun je zien of het om een 'toepassing'(programma) gaat.

Dennis.

dat was het dus!! kheb een aantal toepassingen gevonden maar kan de compatibility niet omzetten naar xp!! Kheb geprobeerd om het spel via dos op te starten,hij doet het wel maar het geluid kraakt aan alle kanten,en als het ik weer op mijn bureaublad zit (als ik het spel het ge-quit)is niets te lezen(strepen etc.) alles werkt verder wel,kzie alleen niets.dus ik heb al 5 keer gereset ofzo hahaha.
Is het altijd zo'n gedoe,een beetje oud spel installeren:)
Ik heb het idee dat dit spel niet werkt met xp:confused:

Geplaatst door hobie1
maar kan de compatibility niet omzetten naar xp!!
Nee, je moet als het ware je XP juist compatibel maken met Win'98! Je moet dus voor Win'98 kiezen.
Geplaatst door hobie1

Ik heb het idee dat dit spel niet werkt met xp:confused:
Je hebt ook niet altijd de garantie dat het gaat werken. Het is het proberen waard.

Dennis.

kheb de betreffende exe file omgezet naar 98, zoals jij zij...hij begon te laden!! ik kreeg zwart beeld!! en kreeg mijn bureaublad weer te zien! alleen was nu mijn wallpaper weg??? hahahaha
Ik kap ermee, ik gooi zometeen empire earth 2 erin,die doet het zeker!!!:D :D

bedankt voor je reactie
groeten uit alphen:thumb:

Geen dank. Toch jammer dat het niet gaat, maar het is niet anders.

Groetjes,

Dennis.

PS. Die wallpaper is niet voor altijd weg denk ik.

nee. ik kan die wallpaper zo weer opzoeken!!maar wel grappig dat ie weg was..
Tevens gaat het bier ook wat harder als je met dit soort dingen bezig bent.hik.
Ik heb nog een oude computer die ik binnenkort ga oplappen,misschien doet ie het wel daarin?? zo niet, dan ga ik je weer lastig vallen
:D :D

Geplaatst door hobie1
nee. ik kan die wallpaper zo weer opzoeken!!
Gelukkig maar;)
Geplaatst door hobie1

maar wel grappig dat ie weg was..
Inderdaad:(
Geplaatst door hobie1

Tevens gaat het bier ook wat harder als je met dit soort dingen bezig bent.hik.
Behalve dat, zal het weer wat nu is ook een rol gespeeld hebben.
Geplaatst door hobie1

Ik heb nog een oude computer die ik binnenkort ga oplappen,misschien doet ie het wel daarin?? zo niet, dan ga ik je weer lastig vallen
:D :D
Je mag mij altijd wel lastig vallen hoor:thumb:

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan