Hallo allemaal,
Ik heb een Samsung CLX 3185.
De kwaliteit van de afdrukken is ERG slecht ineens. Ik had toen de kleuren op waren een tijdje alleen zwartwit gedrukt. In de tussentijd zijn er twee dingen gebeurd:
- Ik heb (toen ik ooit 100 paginas afdrukte de kwaliteit iets teruggezet en ook ingesteld dat er lichter afgedrukt moest worden. Naar mijn weten heb ik dit weer teruggezet op de normale instellingen
- Toen ik weer kleur wilde drukken heb ik alle cartridges vervangen. Dus alle drie de kleuren en zwart.
Ik denk dus zelf dat er twee zaken aan de hand kunnen zijn:
1. Ik heb ergens nog een instelling op slechte kwaliteit laten staan
2. De cartridges zijn baggerkwaliteit
Hier een foto van een testpagina van de printer. De kleurvlakken zijn niet gevuld, er zitten veel witte plekken in waardoor het bijna lijkt dat het op textiel gedrukt is

Nog een foto van de testpagina. Veel te licht

De oranje tekst hoort FEL oranje te zijn, maar is bijna niet zichtbaar

Hier zijn vegen te zien, wat eigenlijk gewoon wit hoort te zijn

Nogmaals, het kan ook gewoon een domme instelling zijn. Wat denken jullie?
Ik heb een Samsung CLX 3185.
De kwaliteit van de afdrukken is ERG slecht ineens. Ik had toen de kleuren op waren een tijdje alleen zwartwit gedrukt. In de tussentijd zijn er twee dingen gebeurd:
- Ik heb (toen ik ooit 100 paginas afdrukte de kwaliteit iets teruggezet en ook ingesteld dat er lichter afgedrukt moest worden. Naar mijn weten heb ik dit weer teruggezet op de normale instellingen
- Toen ik weer kleur wilde drukken heb ik alle cartridges vervangen. Dus alle drie de kleuren en zwart.
Ik denk dus zelf dat er twee zaken aan de hand kunnen zijn:
1. Ik heb ergens nog een instelling op slechte kwaliteit laten staan
2. De cartridges zijn baggerkwaliteit
Hier een foto van een testpagina van de printer. De kleurvlakken zijn niet gevuld, er zitten veel witte plekken in waardoor het bijna lijkt dat het op textiel gedrukt is

Nog een foto van de testpagina. Veel te licht

De oranje tekst hoort FEL oranje te zijn, maar is bijna niet zichtbaar

Hier zijn vegen te zien, wat eigenlijk gewoon wit hoort te zijn

Nogmaals, het kan ook gewoon een domme instelling zijn. Wat denken jullie?