Last van DDoS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaron59

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Geachte leden,

Reeds heb ik last van iemand die mij aanvalt met een botnet (DDoS), wat inhoud dat hij doormiddel van mijn IP mijn internet plat kan leggen.
Vaak heb ik geprobeerd mijn router uit te schakelen, computer configuraties modificeren maar tevergeefs kan ik geen uitweg vinden.
Kan iemand mij a.u.b. hiermee helpen want normaal internetten gaat lastig met dit fenomeen.

Bij voorbaat dank,

Jaron

een paar vragen:
staat de firewall in de router aan?
gebruikt je port forward?
host je zelf iets thuis?

en het lijkt me sterk dat het een ddos is die duren meestal maar een maar uur tot een paar dagen en die worden niet radom gedaan.

Een andere ip aan vragen ( Publieke en dit zal dan verholpen moeten zijn ) Een andere IP Kan je aanvragen bij je internet Provider. Wel met een Hele goede redenen. 2de heb je je pc op virussen gescanned, dit probleem kwam bij mij ook een keer voor dus een virus, die heel het netwerk plat legt.

een paar vragen:
host je zelf iets thuis?

en het lijkt me sterk dat het een ddos is die duren meestal maar een maar uur tot een paar dagen en die worden niet radom gedaan.

Het kan wel gaan om een 'scan' om te kijken, welke computers op internet zitten, en eventueel gebruikt kunnen gaan worden bij een feitelijke ddos attack op een veel lucratievere doel(en) ;)

een paar vragen:
host je zelf iets thuis?

Firewall staat aan, nee ik gebruik geen port forward en ik host niks thuis.

Ik weet dat iemand mij per se DDoS't omdat diegene mij dreig mailtjes stuurt, klinkt ziek maar helaas waar.

Als jij dreigmailtjes krijgt, dan kan je er sowieso mee naar de politie gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan