Last van de Letter i !!!!!! help

• Onderwerp starter Onderwerp starter X26
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

X26

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
sinds een tijdje doet mijn laptop nogal vaag,, af en toe loopt dan de letter i vast ofzo,, dan zit ik gewoon op internet te surfen en dan ineens krijg ik in mijn adresbalk: 'iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....' en dat gaat zo maar door,, ook als ik in deze computer zit gebeurt dat soms en selecteerd hij dan telkens mappen met een naam die met een i begint,, het lijkt net alsof de letter i de hele tijd word ingedrukt,, ik heb laatst ook al een nieuw toetsenbord in mijn laptop geplaatst, dat was een duur grapje, en ik zit nu zelfs met een extern toetsenbord te surfen maar alsnog krijg ik dan plotseling dit probleem.
ik hoop dat iemand mij kan helpen!

mvg Bart Gussenhoven

p.s. ondanks het externe toetsenbord doet het toetsenbord op de laptop het ook nog gewoon,, is er een manier om die uit te schakelen? kijken of daar het probleem aan ligt..

Laatst bewerkt:
Hallo

Jammerlijk genoeg vermeld je geen merk/typenr/ouderdom van deze p.c.

Een gok :

Onboard keyboard decoder defekt door ???? (vochtinsijpeling ???)

Je vermeld zelfs niet of dit externe keyboard een ps2 of een u.s.b. model is :o

Meestal schakelen portables het interne keyboard uit indien er een extern ps2 keyboard wordt aangesloten .

Peter

Heel waarschijnlijk is er een keer wat te drinken op je toetsenbord gevallen of wat anders vloeibaars. Dit heeft tot gevolg dat er een klein gedeelte dunne plaat onder de letters van je toetsenbord is doorgebrand. Haal die toets er eens uit en kijk eens eronder op de plaat. Wel voorzichtig uiteraard, anders sloop je de steuntjes en kan je hem er niet meer goed op klikken. Het is een klein raar mechanisme, zon toets op een laptop, maar je komt er vast en zeker wel uit.

p.s. ondanks het externe toetsenbord doet het toetsenbord op de laptop het ook nog gewoon,, is er een manier om die uit te schakelen? kijken of daar het probleem aan ligt..
Even in de BIOS kijken, niet alle laptops ondersteunen dat.
Anders even kijken of je makkelijk de kabels kunt losmaken.

Het is inmiddels al een hele tijd later, maar ik zie nu dat ik dit topic nooit heb afgesloten.
Kort nadat ik dit topic had aangemaakt was het opgelost. Ik moest gewoon telkens als hij die letter i deed, een ram op het toetsenbord geven. En nja, ik ben niet zo van het rammen op computers.. maar het hielp echt, en een tijdje later liep hij nooit meer vast met de letter i dus was probleem opgelost!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan