last van internet reclame (komt steeds terug)

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvz

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hallo,
steeds als ik op internet ga krijg ik alsmaar door reclame en me pc loopt daardoor ook vast... ik heb bij Extra op Internet Opties Gedrukt en toen: Privacy en heb ik het vakje van popups blokkeren aangeklikt, en de instellingen bij privacy op normaal gezet, maar ik heb nog steeds last van de reclame enz
hoe kan ik de reclame wegkrijgen? Nog iets ik kan helas geen avg krijgen omdat ik norton heb.
weet iemand een anderren manier??

Van tim
ps: ik weet niet of dit in het goede forum staad als hetniet zo is sorry dan

Laatst bewerkt:
ja maar...

ja maar avg conflecteerd ofzotiets met norton. doet deze die jij op noemt dat niet?

Lekker Mozilla Firefox nemen i.p.v. IE en de adblock add on downloaden en installeren. Nooit ergens meer last van...

Maaaaaaar...jij kan ook last hebben van Adware/Spyware zoals Frank net zegt en dan zal je daar op moeten scannen en wellicht zelfs een Hijackthis Log moeten plaatsen. Grote kans dat dit het is hoor,zeker als het pop ups betreft!

dat staat er

ik heb windows xp en hij werkt aleen met vista

Nee hoor, kan je gewoon gebruiken.

Hij werkt OOK met Vista niet alleen met Vista.

@ Frank, zit ik in je vaarwater want dan hou ik op?

Ik ook zo maar lees het morgen wel weer...:D

@timvz, als die scans niet helpen dan even melden dan helpen we je verder maar dat zal morgen zijn!

Voer de rest maar uit!
En anders hoor ik het wel...

Ik ben er morgen weer en frank ook.

Om 17.52 had je hem nog niet eens gedownload en nu om 18.16 wil jij zeggen dat je hem hebt gedwonload,geïnstalleerd, geupdate en hebt laten scannen???

Dat geloof ik niet!!

Maar goed ik ga nu echt weg, tot morgen!

Ga naar www.nucia.eu of naar www.hijackthis.nl

Daar lees je alles over het programma Hijackthis! Dit programma download je dan ook en je maakt een log met dat programma. Hoe dat moet kan je ook op deze sites lezen!
Vervolgens meld je je daar aan op het forum net zoals hier en ook daar is het gratis.
Dan plaats je daar je log en experts aldaar zullen hem analyseren en je vervolgens helpen om van je Adware/Spyware af te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan