Last van spyware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
jakkie zei:
Ik heb vraag wel als opgelost gezet, alhoewel Chrome niet is opgelost,
Probeer eens om chrome helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren.
Eerst moet je Chrome verwijderen op de normale manier.
Dan moet je het bestandje First run verwijderen in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application

Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.


Doe nog het volgende:
Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.


Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
    • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
    • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
    • Selecteer het laatste Scanlogboek en klik op de knop Bekijk.
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)

532aab157609a-MBAM-Scan.png


Bij problemen!!!
 
Laatst bewerkt:
Beste Dorado,
nu Chrome geheel verwijderd, alleen iets anders dan volgens jou hulp, want ik had REVO uninstaller .
Deze volledig en alles laten verwijderen, daarna pc reboot en opnieuw de Chrome geinstalleerd, en wat schetst JAAAAAAAA probleem weg, pffffffffff.
Nu weet ik waarschijnlijk ook waar die troep vandaan is gekomen, had daags ervoor een programma (gratis) geinstalleerd om een video VOB bestand om te zetten naar MP4 end. Weet niet meer hoe dat programma hete, iets met Free omzetter.???. Dit programma ook gelijk met REVO verwijderd, dan maar geen VOB naar mp 4 oid.

Dus volgens mij is alles OKE, en ben ik ziels gelukkig.
DORADO bedankt.en tot ?????????????????? Ik weer iets fout doet. LOL
 
ADW Log file.
Code:
# AdwCleaner v4.200 - Logbestand aangemaakt 30/03/2015 op 13:16:56
# Laatste update 29/03/2015 door Xplode
# Database : 2015-03-29.1 [Server]
# Besturingssysteem : Windows 8.1 (x64)
# Gebruikersnaam : kees - KEES-NW-MEDION
# Gestart vanuit : C:\Users\kees\Downloads\adwcleaner_4.200 (2).exe
# Optie : Scannen

***** [ Services ] *****


***** [ Bestanden / Mappen ] *****

Bestand Gevonden : C:\Users\kees\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_allin1convert.dl.tb.ask.com_0.localstorage
Bestand Gevonden : C:\Users\kees\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_allin1convert.dl.tb.ask.com_0.localstorage-journal

***** [ Geplande taken ] *****


***** [ Snelkoppelingen ] *****


***** [ Register ] *****


***** [ Webbrowsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17416


-\\ Google Chrome v41.0.2272.101


-\\ Comodo Dragon v


*************************

AdwCleaner[R5].txt - [951 bytes] - [30/03/2015 13:16:56]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R5].txt - [1009 bytes] ##########
Code:
#
 

Bijlagen

Zowel dit logje als alle voorgaande zien er foutloos uit en indien er geen klachten meer zijn met de pc zou ik concluderen dat deze malware-vrij is.
Je kan onderstaande tool gebruiken om alle gebruikte programma's en logbestanden opnieuw van je computer te verwijderen.

Download
51a5ce45263de-delfix.png
Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

52eb9fd5cebc8-Delfix.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan