lastig probleem met services

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aleksander

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
ik heb win7 ultimate ingebouwd ×64 (helaas intel) laptop en het geluid doet het 3weken niet.

het ligt niet aan een driver en het geluid deed het wel 2 jaar lang,
de audio service werkt niet, hier zit 100% zeker het probleem, maar ik kan hem niet starten omdat ik geen toegang heb. error 0×511 (of error 1297)
dit is onzin want ik heb als administrator toegang tot alle services, behalve Windows audio.
Microsoft fixit, probleemoplosser, vista service optimizer konden Windows audio service ook niet opstarten dus ligt het niet aan mij.

systeem herstel helpt niet, ik moet gewoon op de een of andere manier die service aan het werken krijgen.
de oplossing zou moeten zijn dat ik iets van de installatie DVD kopieer naar mijn HDD, ik weet helaas niet welke bestanden dat moeten zijn.
(svchost is niet beschadigd het zit ergens anders) wat moet ik nu doen???
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
of is linux gaan gebruiken de enige optie om wat geluid te hebben. oja mijn programma's en instellingen gaan niet wijken voor die storing.:confused:

^^nogal traag programma...
ik hou trouwens niet van betalen, ik doe alles portemonnee neutraal.
en wat als het programma niet werkt, dan betaal ik voor niets. ik heb al een aantal programma's geprobeerd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dus het is nog niet opgelost

Laatst bewerkt:
Er kunnen vele oorzaken voor de fout code 1297. Het kan worden veroorzaakt door virussen, malware, spionagesoftware, adware of een corrupte toepassing. Gebruik SFC om je systeembestanden te controleren: http://support.microsoft.com/kb/929833
Voer bovendien een disk scan uit op een virus of spionagesoftware in je PC.

leuk maar dat doe ik standaard, sfc /scannow heb ik al gedaan en het veranderd niets.
volgens virus scans van avast en hijackthis log analyser heb ik geen virussen, ik heb ook geen onbetrouwbare software geïnstallerd.
daarom vraag ik hier maar om hulp, ik weet zelf hoe spyware verstopt word voor virus scanners (je koopt gewoon een crypter).
defragmenteren maakt mijn pc wel iets sneller maar ik heb nog steeds geen geluid.

ik heb dus een iets ingewikkeldere oplossing nodig, ik heb gezien dat een installatie dvd kan helpen zoals hier word verteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan