Lastig virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

HCJaap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo,

Normaal heb ik vrij weinig last van virussen. Ik gebruik AVG en die werkt dus prima. Gisteren kreeg ik een melding van een Trojan horse generic. (weet helaas niet meer welke)
Toen ik die ''healde'' was het weer klaar. vlak daarna kwam er een popup dat ik een windows XP cd moest plaatsen omdat bepaalde bestanden gewijzigd waren en ik ze alleen op deze manier opnieuw kon installeren. Ik zag aan de popup wel dat het een trojan of iets was, dus probeerde ik Registery Mechanic en daarna CCleaner er overheen te gooien. Deze 2 programma's kon hij allebei niet openen, en gaf de foutmelding missing user file ofzo. Hij kon geen enkel programma op me computer meer openen! dus ik startte me pc opnieuw op, en toen kwam ipv het windows startup scherm (met het laadbalkje) een blauw scherm met bovenin de tekst: missing user32.dll
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet?!

jepz, dat is opnieuw installeren.
en een tip, hitman pro is ook een goede virusscanner en volledig gratis.
laat avg staan, maar scan af en toe ook eens met hitman pro.(probleem ervan is dat deze niet automatisch virusingang blokkeert, je moet eerst het programma opstarten)

Groetjes

even een vraagje van mij:
als je windows opnieuw installeert, ben je dan al je bestanden kwijt
of is dat niet het geval?

Erg jammer

Erg jammer dat je de naam niet meer weet. Vaak is het beter een trojan of te deleten of in de virus vault te zetten. Die zijn namelijk niet te healen. Dat is het zelfde als een inbreker in je huis vragen zich te beperken tot het drinken van koffie.

Weet niet of hij nog te redden is. Je kunt proberen de files m.b.v. repair terug te zetten.

Ik heb wel meerdere schijven. C,E,F schijf enz. dus als ik dan windows opnieuw installeer, dan ben ik mijn bestanden van de E schijf bijvoorbeeld niet kwijt!?

Ik heb wel meerdere schijven. C,E,F schijf enz. dus als ik dan windows opnieuw installeer, dan ben ik mijn bestanden van de E schijf bijvoorbeeld niet kwijt!?

Nee alleen als je hem op E zal zetten ben je op E je bestanden kwijt

jepz, dat is opnieuw installeren.
en een tip, hitman pro is ook een goede virusscanner en volledig gratis.

1. Hitman Pro is geen virusscanner, dus ook geen goede.
2. Er is veel kritiek op Hitman en ook de kwaliteiten worden betwijfeld.
3. Hitman Pro is niet volledig gratis. Na 7 dagen moet je betalen.

1. Hitman Pro is geen virusscanner, dus ook geen goede.
2. Er is veel kritiek op Hitman en ook de kwaliteiten worden betwijfeld.
3. Hitman Pro is niet volledig gratis. Na 7 dagen moet je betalen.

raar, heb hitman pro een lange tijd gehad, en was volledig gratis. misschien is dat ondertussen verandert, daar zou ik van verschieten.
Hitman pro gebruikte ook verschillende programma's, programma's die uit mijn computer al trojans en virussen haalden.
Heeft mijn pc zelf uit een virus gehaalt, waardoor ik niet meer kon aanmelden.
over de kritieken en kwaliteiten weet ik niets, maar ja.
Ieders zijn keuze, maar ik was enorm blij.

Groetjes

raar, heb hitman pro een lange tijd gehad, en was volledig gratis. misschien is dat ondertussen verandert, daar zou ik van verschieten.
Hitman2 wordt niet meer ondersteund en Hitman3 is uitsluitend 7 dagen gratis te gebruiken.

Hitman pro gebruikte ook verschillende programma's, programma's die uit mijn computer al trojans en virussen haalden.
Hitman2 had in z'n pakket NOD32 zitten maar mag zelf geen virusscanner worden genoemd :).

Hitman2 wordt niet meer ondersteund en Hitman3 is uitsluitend 7 dagen gratis te gebruiken.

Hitman2 had in z'n pakket NOD32 zitten maar mag zelf geen virusscanner worden genoemd :).

heb het juist gezien, hitman 2 gebruikte ik. maar ondertussen op men nieuwe pc, had de leverancier al een ander virusprogramma geïnstalleerd AVG (dankzij die bekende update ook dus een pc crash gehad:p)

Helaas dus hitmanpro is niet te gebruiken voor de pc alsj een gratis scanner wil.

nogmaals excuses;) ik was niet op de hoogte van de hitman3 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan