Lastig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Berichten
347
Mijn Pc draait met XP. Zoals iedereen heb ik een startpagina bj het opstarten!De laatste tijd opent met grote rgelmaat die startpagina (www.startkabel.nl) niet! Hij kan de pagina niet weergeven! Typ ik opnieuw de Url in dan is er weer niets aan de hand. Dit gebeurt zeker 3 to 4 keer per dag Het gaat eventjes goed en dan ligt ie er weer vanaf!
Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?
Ger
 
www.hitmanpro.nl

Op deze site kan je hitmanpro 2 dl en deze heeft alle programma's die spyware en adware verwijderen.
Zoals Ad-aware, Spybot S&D en Spywareblaster.

Een tof programma kan ik je zeggen je hoeft niks te doen alleen af en toe op accept klikken.

Groetjes Christa
 
Het is opgelost!! Ik had 84!!!!! virussen op de PC
Thxs All
 
En met welk programma heb je die 84(!)virussen gedetecteerd en eraf gehaald?
Denk niet dat het 84 virussen waren, maar spyware of adware, althans dat hoop ik voor je.
Destemeer reden om met Firefox te gaan surfen en die voornoemde programma's rap te installeren.

Fonz
 
Met trend micro! is firefox zoveel beter dan? Ik beheer vele website's ben ik niet alles kwijt dan?
 
Firefox is als browser op dit moment nog vele malen veiliger dan Internet Explorer.
Internet Explorer gebruik je alleen op die momenten, wanneer je een site wilt bezoeken die niet met Firefox te opnenen is.
Zeker wanneer je Sopywareblaster ook nog even als extra slot op de deur installeert ben je van een hoop ellende af.
Heb je ook wel een firewall en anti-virus geinstalleerd, want voor iemand die websites beheerd heb je wel erg veel rommel binnengekregen.


Fonz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan