Latency van de Kingston hyper X KHX8500D2/2G

Status
Niet open voor verdere reacties.

sensation00

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
Wie weet de precies correcte latency timing van de Kingston hyper X KHX8500D2/2G

En ik lees nu zoveel over ganged mode en unganged wat is de beste instelling ?

Ik gebruik een AMD phenom II 965 4X 3,4
en Totaal 4GB aan ram Kingston Hyper X KHX8500D2/2G
En windows 7 ultimae edition 64Bit , moederboord is Asusrock K10N78
Mijn HDD is WD5000AADS

Ik heb nog weleens dat ik een error krijg bij flight simulator 2004 dan staat er Microsoft is out of availble memory

Als ik op volle balasting draait met flight simulator kom ik opngeveer op 2.7Ram aan geheugen wattie dan op dat moment gebruik en heb totaal 4 GB word toch wel krap of zie ik dit verkeerd ? .

Heb er een screenshot bij geplaats.

Het kan in iedergeval niet aan me HDD liggen die is net nieuwe en een buffer van 32MB .

Heb op dit moment nog 4GB bijbesteld dus totaal heb ik morgen aan 8GB ram geheugen zou ik dan nog steeds met dit probleem rondlepen wat betreft deze error .

Nou moet ik wel zegge dat ik zelf extreem veel addons in flight simulator gebruikt maaar dan hoortie het nog te doen want in xp 32 bit deedtie het wel zonder problemen met 3GB Ram.

error.png

Laatst bewerkt:
Hoe groot is die nieuwe harddisk en hoeveel ruimte nog vrij op de partitie waar je spel opstaat?

Hoe groot is die nieuwe harddisk en hoeveel ruimte nog vrij op de partitie waar je spel opstaat?
is 500GB heb nog 390 GB over

Maar dit heeft denk niet met me HDD te Maken maar met me ram zo vermoedde heb ik

Er is namelijk een addon geweest waar een memory leak in zat en in 1 keer 4 GB gebruikte dan krijg je dezelfde melding

Laatst bewerkt:
:o:o:o:o

Ik adviseer alleen maar om de link van Microsoft te volgen en je virtueel geheugen aan te passen....

Jah dit is een standard error ikheb ook programmas en addons gehad waar een memory leak in zit en meteen vollaan 4GB gebruikt kreeg ik ook dezelfde melding maar lag het niet aan me hdd

Maar wat zou jij in mijn geval doen ganged mode of unganged ?

Jah dit is een standard error ikheb ook programmas en addons gehad waar een memory leak in zit en meteen vollaan 4GB gebruikt kreeg ik ook dezelfde melding maar lag het niet aan me hdd

Maar wat zou jij in mijn geval doen ganged mode of unganged ?

Waar heb je het nou toch over? Ik snap er helemaal niks meer van?

Je dd nu op 61mb gezet???

Ik geef het op geloof ik......................

En je geheugen gewoon als dual channel gebruiken
Jah ik heb net een screenshot gestuur over mijn virtueel geheugen en hoeveel mb zou ik daar in moeten voeren om maximale virtuel geheugen van me hdd te krijgen

okeej dus gewoon op ganged mode (dual)

Jah ik heb net een screenshot gestuur over mijn virtueel geheugen en hoeveel mb zou ik daar in moeten voeren om maximale virtuel geheugen van me hdd te krijgen

En toen zei ik: 3x de grootte van het geplaatste RAM geheugen.
En dan vul jij 64mb in..............

Dan doe je toch iets niet goed...

Vinkje bovenin dat schermpje weg gehaald?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan