LatijnLeren.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertd

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Hallo allemaal,

Ik ben al een hele tijd bezig met een webapplicatie waarmee scholieren Latijn kunnen oefenen: http://www.latijnleren.nl
Het is eigenlijk nog een work-in-progress, maar ik ben van plan om het zeer binnenkort officiëel uit te geven (wanneer ik geregistreerd ben bij KvK).

Zouden jullie je tips/ideeën over mijn website willen posten?
Je hoeft niet te letten op het Latijn, maar vooral op het design, de snelheid etc. van de website.

Om in te loggen kun je gebruik maken van:
Gebruikersnaam: helpmij@latijnleren.nl
Wachtwoord: helpmij​

Alvast bedankt

Geert

Vanaf "aanschaffen" en "gratis uitproberen" kan ik niet terug naar Home via een button......vind ik zelf altijd erg irritant.

Dat is waar met startknop.Verder is het een mooi website,snel enz.Alleen vind ik het jammer dat je jou moet registreren voor uitproberen,dat zou normaal wel zonder registreren kunnen.

Door op het logo te klikken kun je altijd terug naar home.
Maar ik kan nog wel een meer expliciete home-button maken.

Ziet er heel mooi uit.
Alleen is het niet handig om standaard woordenlijsten mee te leveren van bep. schoolboeken?
Of een forum toevoegen waar lijsten uitgewisseld kunnen worden?

[edit]De vormentabel werkt ook niet optimaal. Imperatieve/infinitieve vorm wordt niet weergegeven (bij vocare).[/edit]

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, wat ik wel raar vind is dat ik na inloggen nog steeeds dezelfde voorpagina te zien krijg, iemand die al betaald heeft heeft natuurlijk weinig aan een gratis proberen link.

Alleen is het niet handig om standaard woordenlijsten mee te leveren van bep. schoolboeken?
Of een forum toevoegen waar lijsten uitgewisseld kunnen worden?
Mee eens, als is het wat copyright betreft waarschijnlijk niet handig om zelf lijsten uit boeken over te nemen.

Bedankt voor de reacties.
Ik ben inderdaad nog niet klaar met de vormentabel.
De call-to-action button op de homepage verandert nu van inhoud wanneer er een gebruiker is ingelogd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan