latitude ls installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert1978

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Ik heb windows xp geinstalleerd op mijn harde schijf van mijn laptop zonder floppy en cd drive door mijn harde schijf in te bouwen in mijn pc.

Nu moeten de goede drivers er nog op maar nu staan de drivers van mijn pc erin hoe gaan die er uit en hoe gaan de nieuwe erin.
Het is een dell latitude ls.(welke drivers heb ik nodig om de laptop in ieder geval te laten draaien dat doet ie nu dus niet harde schijf werkt wel in pc)

Installeren kan dus niet gebeuren op de laptop zelf.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Robert1978
Ik heb windows xp geinstalleerd op mijn harde schijf van mijn laptop zonder floppy en cd drive door mijn harde schijf in te bouwen in mijn pc.

Nu moeten de goede drivers er nog op maar nu staan de drivers van mijn pc erin hoe gaan die er uit en hoe gaan de nieuwe erin.
Het is een dell latitude ls.(welke drivers heb ik nodig om de laptop in ieder geval te laten draaien dat doet ie nu dus niet harde schijf werkt wel in pc)

Installeren kan dus niet gebeuren op de laptop zelf.

Hele klus, volgens mij herkend xp jou hardware en installeerd hij de drivers vanuit een optioncab folder (heeft onder xp geloof ik een andere naam) Of dit voldoende is voor alle hardware?????
Ik heb zelf een Dell Latitude, woon je in de buurt van Sliedrecht dan kan je even langs komen om te installeren. Is dit niet het geval dan toch maar kijken hoever je komt met opstarten.Je kunt overigens wel drivers downloaden vanaf de Dell site, deze kun je nog op de hd plaatsen voordat je hem terugplaatst. Succes.
:thumb:

ok alvast bedankt maar de drivers heb ik al gedownload maar ik weet niet waar ik ze moet plaatsen en hoe en waar ik de andere moet verwijderen mischien weet iemand hoe ik dat moet doen

Geplaatst door Robert1978
ok alvast bedankt maar de drivers heb ik al gedownload maar ik weet niet waar ik ze moet plaatsen en hoe en waar ik de andere moet verwijderen mischien weet iemand hoe ik dat moet doen

wat ik bedoel aan te geven is, dat als je de hd terugplaatst in de laptop, je de laptop hier gewoon mee kan opstarten. xp verwijderd vanzelf de hardware die het niet kan vinden en installeerd zelf de nieuw gevonden hardware.. Ik heb deze ervaring overigens alleen met schijven met W95 en 98 maar ik kan me zo voorstellen dat dit met XP ook kan werken.
:)

Help help

Harde schijf terug plaatsen is geen probleem maar opstarten doet ie niet. Xp draait gewoon op die harde schijf in mijn pc. Ik heb gehoort dat dit waarschijnlijk toch met de drivers te maken heeft.

Maar ja hoe ik die erop grijg geen idee.

Wie kan mij verder helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan