lautomatische liveupdate norton lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

evers

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
278
Ik heb Norton 2003 Prof.edition.
Nu kun je bij opties aanvinken je de automatische liveupdate wilt aan wilt hebben.Maar als ik er een vinkje inzet reageert hij niet en blijft hij staan op automatische liveupdate uit (ipv aan).
Weet iemand hoe dit op te lossen is of gewoon opnieuwe norton eroverheen installeren?

Henk
 
Heb het zelfde probleem. Ik heb Windows 98 en bij mij ligt het aan de Taakplanner van Windows. Die doet het bij mij niet. Norton gebruikt je taakplanner namelijk om zijn updates te laten uitvoeren. Een idee om te chekken of je taakplanner werkt? Deze tip haalde ik van de website van Symantec.

Groetjes
Zitha
 
Moet je onder Deze computer, Geplande taken, een nieuwe taak aanmaken. Je kiest dan voor calculator. Die verschijnt dan automatisch in je scherm als je pc is opgestart. De regel is eenvoudig aan te maken. Krijg je geen foutmeldingen en werkt het gewoon, dan zou je autom. update ook moeten werken. Krijg je wel foutmeldingen of werkt het niet, dan heb je het zelfde probleem als ik. En de oplossing daarvoor heb ik zelf ook nog niet. Ja, alles opnieuw installeren dus heb ik er maar voor gekozen om een paar keer per week handmatig te updaten. En ik heb al opgemerkt dat er niet iedere dag een update is, soms maar 2 x per week.
Oké, het werkt niet zoals het hoort maar ik heb er vrede mee.

Zitha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan