Lavasoft pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste HMij,
Ik heb het volgend probleempje.
Wanneer ik naar www.lavasoft.com ga en ik sluit deze af, dan kan ik mijn startpagina van de IE7 Google alleen maar sluiten via Ctrl>Alt>Delete.
Ik krijg dan de volgende melding

Handtekening van fout
szAppName: iexplore.exe szAppVer 7.6000.16441 szModName: hungapp
szModver: 0.0.0.0 offset:00000000

Inhoud van foutenrapport
De volgende bestanden worden aan foutenrapport toegevoegd:
c:\Temp\WER6d33,dir00\iexplore.exe.mdmp
c:\Temp\WER6d33.dir00\appcompat.txt

Weet een van jullie wat dit kan zijn?
Groetjes Mammoth
 
Doet hier precies hetzelfde. (ook IE7)

Maar als je ff wat langer wacht, reageert de pagina gewoon weer en kan je em normaal afsluiten.
 
Hier doet hij ook hetzelfde inderdaad.
Je kan de pagina wel direct afsluiten via Bestand>>Afsluiten.
Alleen via het kruisje gaat het niet meteen. (Met IE7)
 
Beste Muurhond, bedank voor de reactie, Profpc heeft ook gereageerd met hetzelfde euvel.
Is dit een foutje in IE7 of op de site van Lavasoft?
Het beroerde is dat ik Ad-Aware ook niet kan updaten, hij updated tot 5% en dan gaat het niet verder.
Gr
 
Doet de pagina van Lavasoft nu ook nog raar?
Bij mij sluit hij nu wel normaal af via het kruisje.
Heb je al geprobeerd om met een andere browser (zoals Firefox) op te komen?
 
Lavasoft blijft wel vaker hangen. Als je het later nog eens probeert lukt het weer wel. Eerder hoorde ik dat dit te maken zou hebben met overbelasting van de update Ik heb net de laatste update opgehaald.
 
Laatst bewerkt:
hier is geen probleem
dus denk ik dat niet ligt aan lavasoft
ik gebruik nog ie 6
 
dus denk ik dat niet ligt aan lavasoft

Ik denk dat het wel aan Lavasoft lag.
Zoals ik in mijn vorige bericht zei, doet alles weer normaal op de Lavasoft website.
En zoals adnieuwenhuizen zei, dat de website het later weer doet, kan dat wel kloppen.
 
Bij mij werkt het voor geen meter. Kan soms niet eens de lavasoftsite sluiten. Ook niet als ik lang wacht
Kan dus ad-aware niet updaten. Ben nu al een kleine week bezig, maar het lukt gewoon niet. Heb toch een vermoeden dat dit aan IE7 ligt.
Weten jullie een alternatief waar ik update voor ad-aware 6 prof Build 6.181 kan downloaden?
gr
 
profpc, ik heb het probleem opgelost door ad-aware 6. pro te verwijderen en ad-aware se te installeren. Hier had ik geen probleem met de update. Kan later wel de pro weer eens proberen. Waarschijnlijk loopt deze versie vast op de site.
Allemaal bedankt voor de moeite.
Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan