lavasoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
ik heb nu de nieuwste adaware van lavasoft.na een tweede scan vind die geen kritieke dingen.maar wat die wel aangeeft is negligible objects en als ik daar kijk zie ik niks anders als mru list met een hoop dingen kan ik die ook verwijderen of wat moet ik daarmee.heb ook de taal module geinstalleerd maar ik kan nog steeds geen nederlands kiezen.

nederlandse taal module is er nog niet dat komt later

en de negligible objects hoef je niet te verwijderen, als je op scan now klikt, kun je vinkje bij negligible objects weghalen dan scant hij dat niet meer , is niet zo belangrijk kan blijven staan.

Ik zelf verwijder al de objects en heb er nooit problemen mee gehad.

ik dacht juist dat die negligible objects moesten blijven staan!
weet een of andere expert dit niet???

Ik laat er windows washer overheen lopen dan worden ze automatisch wel weg gehaald.

Geplaatst door maikel9

Maak niet uit. Die items kunnen totaal geen kwaad (zijn ook geen spyware trouwens) dus je kunt ze rustig laten staan. Maar het kan ook totaal geen kwaad om ze te verwijderen. Kortom: het doet er niet toe.

Geplaatst door maikel9
In Ad-aware heten ze MRU (Most Recently Used) en in Spybot heten ze User tracks (Gebruikerssporen).
Het kunnen dingen zijn als de laatste bestanden die door een programma geopend zijn en die je dan in het menu Bestand van dat programma kunt zien staan.
Maar ook dingen die in het register worden bijgehouden, zoals de grootte van het venster van de Verkenner toen die het laatst gebruikt werd, in welke map je laatste download werd opgeslagen, in welke map je je laatste afbeelding hebt opgeslagen, etc. etc.
Als je deze dingen verwijdert komt alles weer op de default te staan.

Guus.

Ik ben het volledig met buffy eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan