• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

layout en berekening van draaitabel

• Onderwerp starter Onderwerp starter vovo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vovo

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Beste forumleden,

ik zit al een tijdje aan het 'worstelen' met mijn draaitabel. Kan ik van jullie eventueel wat input krijgen hoe ik best mijn gegevens rangschik aub ?

Ik moet een overzicht maken van drie vestigingen van 1 zelfde klant. Bedoeling is om in een oogopslag het de evolutie van omzet over verschillende periodes te zien.
3 vestigingen zowel individueel als met elkaar vergelijken.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Vovo

Bijlagen

Wat denk je hiervan?

Cellen A4 tm D4 kun je kiezen wat je precies wilt zien/vergelijken.

Bijlagen

ik weet niet precies hoe je het precies wilt zien, maar dit is alvast een insteek.
In bijlage zie je 3 blokken van dezelfde gegevens omzet 2010-10, eerst de absolute getallen, vervolgens per vestiging het aandeel van ieder product en als laatste het aandeel van iedere vestiging in een bepaald product en dan de eindtotalen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Wat denk je hiervan?

Cellen A4 tm D4 kun je kiezen wat je precies wilt zien/vergelijken.

Bedankt popipipo,

nog niet echt wat ik zocht, maar heb er toch stukje van kunnen gebruiken !!

Samen met het voorstel van Cow18 kom ik er wel uit !

ik weet niet precies hoe je het precies wilt zien, maar dit is alvast een insteek.
In bijlage zie je 3 blokken van dezelfde gegevens omzet 2010-10, eerst de absolute getallen, vervolgens per vestiging het aandeel van ieder product en als laatste het aandeel van iedere vestiging in een bepaald product en dan de eindtotalen.

Bedankt Cow18,

Heb ik weeral heel wat van opgestoken !

Prachtig toch wat je in excel allemaal kan verwezenlijken, verschiet er telkens weer van :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan