Lcd Dvi-i / Dvi-d Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord sam

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
hallo iedereen!

Mijn Vraag Is eigenlijk(probleem) Mijn Dell 19'' scherm heeft VGA en DVI-D aansluitingen,maar mijn nieuwe systeem heeft een XFX Nvidia 8800GT met 2x DVI-I,wat kan ik hier voor doen en is er een oplossing voor te vinden?

Wie kan mij hier bij helpen?!

Alvast vriendelijk bedankt!:)

Als je een DVI-D kabel neemt, is het mogelijk aan te sluiten.

Ik heb een DVI-D kabel aan mijn oude kaart en scherm... dus ik kan wel die DVI-D aan die DVI-I grafische kaart koppelen?

Is dat dan wel kwaliteit? want speel intensieve games en films.is het ook goeie kwaliteit? want die 4 andere pinnetjes bij DVI-I zitten er vast niet voor niets....?

Ik heb een DVI-D kabel aan mijn oude kaart en scherm... dus ik kan wel die DVI-D aan die DVI-I grafische kaart koppelen?

Is dat dan wel kwaliteit? want speel intensieve games en films.is het ook goeie kwaliteit? want die 4 andere pinnetjes bij DVI-I zitten er vast niet voor niets....?

Je zal dezelfde kwaliteit krijgen als die oude videokaart.
En voor je duidelijkheid: DVI-D staat voor Dual Link, die is voor analoge (CRT) en digitale (TFT/LCD) schermen en DVI-I is voor alleen digitale schermen. Deze neemt ook HDTV mee, maar dat is wel een beetje overdreven, of speel je soms met 1920 x 1080?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan