LCD scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Er zijn zoveel modellen en merken te koop, waarop moet je nu letten bij een aankoop van BV een 17 inch LCD scherm, is er werkelijk een verschil te zien tussen modellen van BV 200 en 300 euro ???

je moet kijken naar de snelheid van de monitor.

staat er bij in ms dit is de refreshtijd van de monitor.
als je vaak spellen speeld of zware proggies heb je toch al vlug een snelle monitor nodig.

laast waren er in de aanbieding van
medion 17 inch 8 ms voor 300 eurie.

Je hebt ook beeldschermen waar al speakers in zitten. Of die je kan draaien, in hoogte verstelbaar zijn etc.

En zoals mukkel al zegt de snelheid van je beeldscherm. Hoe lager hoe beter.

Dus wat je zelf wilt eigenlijk. Speel je games? Wil je em in hoogte kunnen verstellen? etc, etc, etc.

ja

Goed om te weten, ja ik speel games en de graph mogen niet schokken op het scherm, PS dat wist ik voorheen niet (goed om te weten ! ) , PS het is dan waarschijnlijk ook logish dat de goedkoopste enkel goed zijn voor het internet en zo.

Ik heb alleen een mediamarket in de buurt, zelfde modellen als deze

http://www.mediaonline.de/shop/category_5000_5000_-3_5000.13012

BV die LG en zo dat is niet zo goed, wat is nu de beste tot 300 euro ?

Laatst bewerkt:
Re: ja

Geplaatst door ericvanbelgie
PS het is dan waarschijnlijk ook logish dat de goedkoopste enkel goed zijn voor het internet en zo.

Dat hoeft niet. Ja als je af en toe een game speelt heb je aan 12 ms of zelfs 16 ms genoeg en geen zware games dan ook.

Maar ik vind dit schermpje wel wat. 299 euries. 8 m/s. Speakers erop. Maar als je toch iets wilt me in hoogte verstelbaar etc, is dit wel iets. Is iets duurder maar dan heb je wel wat!

succes!

EDIT : Dit is dan ook wel een aardig schermpje op die site van jou!

Dat hoeft niet. Ja als je af en toe een game speelt heb je aan 12 ms of zelfs 16 ms genoeg en geen zware games dan ook.

Dat heeft weinig met "af en toe" te maken, alleen heb je er dan toch minder vaak zicht op.

Voor games zou ik minimaal 12, liefst 8 MS nemen.

Speakertjes zijn vaak niet dan top kwaliteit (2-10 WATT)

Samsung SM 713 N van je link ziet er wel goed uit.

8 ms en de kijkhoek is ook lekker breed
horizontaal en verticaal 160 graden.

ben zelf niet zo weg van boxjes in je beeldscherm.
zoals al gezegt word geluid is niet lekker. kan beter losse boxen hebben.

ok

Het is een samsung 710mp geworden wegens de ingebouwde LCD TV , mooi toestel alleen de ingebouwde boxen zijn van slecht kwaliteit, je weet dat je geluid hebt, externe luidsprekers zijn dus wel noodzakelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan