lecentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
192
:thumb:Ik heb windows 7 ultimate 32/64 bit UK Retrail aangeschaft.kan ik de lecentie ook gebruiken.
voor de nerderlandse versie windows 7ultimate 32/64/ bit nl Retrail.

ja ik weet dat je naar de instalatie een taalen paket kan downloaden maar dan raak het systeem helemaal bevuild en word de pc een stuk traager.

Bij voorbaat bedank
 
Dat is niet waar. Als je hem gewoon download en isntalleerd word hij Nederlands. Word niet trager of langzamer. En ik denk ook niet dat ie zal werken, die code.
 
:thumb:eek:ke bedank voor u re .dat met de ky weet ik zo nog net niet. als ik windows 7 ultimate nl instaleer zonder DVD met watermerk. moet dat volgens mij kunnen of is die ky land gebonden.
 
:thumb:Ik heb er nog goed over na gedacht, maar mijn ervaring en dan heb ik het niet over. een pc.maar meedre dat als je het taalpaket instaleer de pc een stuk traager word met opstarten.ik weet niet wat u ervaring is .
 
Lijkt mij onzin, gezien het language pack puur dingen omzet naar een andere taal. De eventuele vertraging zul je ergens anders moeten zoeken. Tevens antwoord op je andere vraag, nee je kan niet een key voor een andere taal versie gebruiken. Daarbij moet je ook nog rekening houden of je een key voor 32BIT of voor 64BIT hebt.
 
oke bedank voor u re, dan zal er wel wat anders aan de hand zijn.
wat betref de vertraaging ik heb zo wel 64 bit als 32 bit UK Retrail.Plus ky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan