LED-monitor??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistitikimikis

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Ik doe nogal veel met foto's (voorheen Flickr en nu SmugMug) en werk nog met een Samsung SyncMaster940n monitor.
Wil eigenlijk wel een betere en grotere hebben (ik denk aan 27") voor mijn ogen (zeer vele uren) en om de foto's te bewerken.
Kan iemand mij een tip geven t.a.v. LED i.p.v. LCD?? Ik weet niet veel van dit soort zaken.
Daarna kom ik nog terug op mijn keuze mijn "oude" computer te blijven gebruiken of op de combinatie van Apple over te gaan, waarover ik vandaag mijn twijfels heb gekregen i.v.m. met de serviceverlening (Thailand, waar de "dienst" na verkoop toch al twijfelachtig is, ook bij de grote internationale bedrijven :rolleyes:).
Ik denk dat ik voor mijn standaard-computer niet zo op de fabrikant zelf aangewezen ben! Scheelt mij overigens bijna de helft in prijs.
BVD!

Ik zou voor LED gaan omdat de resolutie en contrast veel hoger zit. En anders Plasma maar dat is ook gelijk duurder.

Ik zou voor LED gaan omdat de resolutie en contrast veel hoger zit. En anders Plasma maar dat is ook gelijk duurder.

Wow, snel, bedankt! Plasma is mij (voorlopig) afgeraden.

Ik betaal hier voor een i / Apple monitor, ik weet het allemaal niet meer, omgerekend ongeveer 740 Euro en voor het geheel, dus met computer 1.250 Euro (Intel Core 2 Duo) maar zoals eerder gezegd erg bang dat ik dan geheel en al aan Apple hang!

En noch een voordeel van LED is:

Zuinig met stroom
Dunner

Alleen betaal je er iets meer voor.

Kijk vooral naar het contrast om die zo hoog mogelijk te maken en de resolutie zo hoog mogelijk, dus graag Full HD (1080 bij 1920).

En noch een voordeel van LED is:

Zuinig met stroom
Dunner

Alleen betaal je er iets meer voor.

Kijk vooral naar het contrast om die zo hoog mogelijk te maken en de resolutie zo hoog mogelijk, dus graag Full HD (1080 bij 1920).

Bedankt voor je tips! Ga daar naar zoeken.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan