led strip voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Beste helpmij'ers :P

ik heb een 5050 RGB led strip besteld bij dealxtreme.

het is een 5 Meter RGB met 60 leds per meter = 300 leds op 5 meter hij is 60W totaal maar hij wordt in stukken geknipt voor onder me bureau wat ongeveer 1-2 meter gaat worden als t niet meer wordt :)

http://www.dx.com/p/60w-1500lm-deco...y-remote-controller-white-207515#.VDrNIvl_seE

Nu zit er nog geen voeding bij en wil die niet bij deal xtreme bestellen. hoorde dat deze nog wel eens in de rook op kunnen gaan. ik heb wel adapters gezien die een CE keurmerk er op hebben maar is dit dan het echte CE keurmerk of is dat nep ?

maar even ontopic ik zoek een adapter voor deze led strip. ik heb er over na gedacht dat ik de led strip aan een MOLEX soldeer dus aan me pc voeding. maar 60Watt van 5 meter is behoorlijk wat voor een voeding van 400Watt waar al een 7770 op draaidt.

Nu zoek ik dus goedkoop een adapter zodat ik deze strip van stroom kan voorzien.

owja ik zoek ook nog van die draden waarmee ik 2 geknipte led strips met elkaar kan solderen.

ik woon dicht bij Azerty.nl dus als je kunt daar gebruik van maken

ik heb zelf gezocht maar kon niet veel vinden.

groetjes vino

Dat CE keurmerk is wel echt.

Ik geef je echter de garantie dat ieder elektrisch apparaat dat je in Nederland aanschaft voorzien is van een CE-keurmerk.

Zonder dit keurmerk krijgt de apparatuur geen type goedkeuring en mag het in Nederland niet ingevoerd en/of verkocht worden.
Het CE-keurmerk is een veiligheidskeurmerk maar ik geef je de garantie dat er genoeg spullen zijn met dit keurmerk die niet zo heel erg brandveilig zijn.

Dat CE keurmerk is wel echt.

Ik geef je echter de garantie dat ieder elektrisch apparaat dat je in Nederland aanschaft voorzien is van een CE-keurmerk.

Zonder dit keurmerk krijgt de apparatuur geen type goedkeuring en mag het in Nederland niet ingevoerd en/of verkocht worden.
Het CE-keurmerk is een veiligheidskeurmerk maar ik geef je de garantie dat er genoeg spullen zijn met dit keurmerk die niet zo heel erg brandveilig zijn.

Oke bedankt voor je reactie !

is het dan verstandig dat ik in nederland een adapter koop of ook via deal xtreme ? of andre goedkope websites waar ik met IDEAl kan betalen ?

Heb met regelmaat dingen van uit DealXstream besteld niks mis mee het duurt alleen behoorlijk lang voordat je ze binnen krijgt omdat het helemaal vanuit china moet komen

Heb met regelmaat dingen van uit DealXstream besteld niks mis mee het duurt alleen behoorlijk lang voordat je ze binnen krijgt omdat het helemaal vanuit china moet komen

het probleem is dat ik niet kan betalen op deal xtreme. kan wel via paypal maar moet ik minimaal 25 euro over maken. ik heb nog 2.01 dollar over dus als ik van dat een adapter kan kopen voor die led strip graag. ik vrees van niet maar waar anders kan ik een goedkope adapter kopen via ideal ?

koop een 3V kaart van 10 euro bij de primera en je kunt met het VISA betaal systeem betalen
het is net een creditcard maar je kan dan niet rood staan en je moet er zelf geld opstorten.
betalingen en geld storten kost 1 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan