• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

leden administratie bijhouden en leden in evenement gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

novec

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
194
Vraagje
1. Ik wil een leden overzicht gebruiken in meerdere excel situaties.
Het gaat om weing gegevens: Alleen nummer en naam Ergo 2 kolommen.
Hoe kan ik dat het beste en eenvoudigste doen en onderhouden? Gewoon in een werkblad op hier een databankje van maken? Bij het maken van een databank hoe doe je dat het eenvoudigst?
(voorbeeld op blad 1 van de Voorbeeld bestand)
2. De gevevens van de databank wil ik gebruiken in Evenementen. Bij een nieuw evenement (in Excel) alleen Nummer in typen en danmoet naam automatisch aanvullen in volgende kolom.
In Voorbeeld in werkblad 'evenement' In B6 typ ik het nummer en de naam uit de Werkblad 'Leden' komt automatisch in C6.

Dank voor hulp
 

Bijlagen

Dank, Dat gaat weer vliegensvlug. Ik zie nu ook wat ik zelf fout deed met vert.zoeken.
Waarom staat in de door jou gebruikte funtie 2 keer dezelfde 'vert,zoeken' regel?
 
Beste novec ;)

De eerste keer zoekt hij of het aanwezig is, indien niet dan blanco
De tweede keer is dan de goede keer en plaatst hij dan de naam.

In het bestandje kan je zien C7 tem C20 blanco is.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Beste novec ;)

Ik zie dat je online bent.

Kan je dan de vraag op opgelost plaatsen, bovenaan je eerste bericht.


Groetjes Danny. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan