• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ledenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny147

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Beste, ;)

Heb een bestaande lijst aangepast en nu werkt deze niet.
Krijg steeds foutmelding op volgende regel:

Code:
  Sheets("Klanten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 9) = Split(TextBox1.Text & "|" & TextBox2.Text & "|" & TextBox3.Text & "|" & TextBox4.Text & "|" & TextBox5.Text & "|" & TextBox6.Text & "|" & TextBox7.Text & "|" & TextBox8.Text, "|" & TextBox9.Text, "|")

Zie ook bijgevoegd bestandje.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

danny147,

Zo werkt hij wel.
Als je de For i gebruikt om de TextBoxen leeg te maken, zet hij het 9x neer.
Dus in iedere cel de 9 TextBoxxen.
Kun je niet met een andere verwijzing de TextBoxen leeg laten maken?

Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Code:
Private Sub CommandButton2_Click()
  Sheets("Klanten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 9) = Split(TextBox1.Text & "|" & TextBox2.Text & "|" & TextBox3.Text & "|" & TextBox4.Text & "|" & TextBox5.Text & "|" & TextBox6.Text & "|" & TextBox7.Text & "|" & TextBox8.Text, "|" & TextBox9.Text)
Maakleeg
End Sub

Code:
Sub Maakleeg()
   For i = 1 To 9
     Me("TextBox" & i).Value = ""
   Next
End Sub

Laatst bewerkt:
Code:
Sheets("Klanten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 9) = Split(TextBox1.Text & "|" & TextBox2.Text & "|" & TextBox3.Text & "|" & TextBox4.Text & "|" & TextBox5.Text & "|" & TextBox6.Text & "|" & TextBox7.Text & "|" & TextBox8.Text & "|" & TextBox9.Text, "|")

Beste Warme bakkertje ;)

Dit gaat mijn petje te boven :confused:

Wat is het verschil tussen jouw code en mijn code in mijn eerste topic ???

Groetjes Danny. :thumb:

De overbodige komma na Textbox8 en het ontbreken van een ampersand na Textbox8.;)

Beste Warme bakkertje ;)

Bedankt voor de uitleg :D
Het ligt aan de kleine details.

Groetjes Danny :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan