Ledensysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZeroGamez

Banned
Lid geworden
28 apr 2002
Hey, hallo daar ben ik weer na een lange tijd van afwezigheid. Ik ben weer begonnen aan een nieuwe website en ik zoek hiervoor een goed en vooral een mooi ledensysteem waar members kunnen inloggen en vervolgens extra functies kunnen hebben. Ik heb al een script van webmensen gehaald. Maar ik vind persoonlijk dat er te weinig functies op zitten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan een goed leden/memberssysteem die met php, asp en/of mysql werkt. Alvast hartelijk dank.

ps. Ik zou jullie op de hoogte houden van mijn website :thumb:

Ik zou graag de volgende functies erin willen hebben:

- inlog systeem
- profiel systeem
- shoutbox systeem (nog niet helemaal over uit)
- als je ingeloged bent dan pas bepaalde links kunnen volgen
- en verder een zoek machine waar members elkaar kunnen opzoeken enzo ...
- Verder moet het natuurlijk niet zomaar hackbaar kunnen zijn en natuurlijk niet buggevoelig ....

ZeroGameZ :thumb:

Als je zelf wat van PHP af weet, kun je verschillende scripts van internet afhalen en zelf een beetje aanpassen.

Tsja, als ik het kon had ik het natuurlijk al wel gedaan. Ik zoek scripts en misschien eventuele aanwijzingen en/of voorbeelden ;)

ZeroGameZ :thumb:

Ook al zou je het goed kunnen, zelf scripten gaat ontzettend verslaven en het kost je veel veeeel tijd voordat je iets fatsoenlijks in elkaar hebt gezet. Nee dan is jatten toch (ook voor mij, redelijk ervaren programmeur) mijn eerste voorkeur en later zelf eens maken ofzo...

Een paar goede portals (zo noem je die dingen ;)) zijn PHPNuke en Mambo Open Source. Kijk ook vooral eens hier voor meer portal systems...

Geplaatst door pcfixer
Ook al zou je het goed kunnen, zelf scripten gaat ontzettend verslaven en het kost je veel veeeel tijd voordat je iets fatsoenlijks in elkaar hebt gezet. Nee dan is jatten toch (ook voor mij, redelijk ervaren programmeur) mijn eerste voorkeur en later zelf eens maken ofzo...

Een paar goede portals (zo noem je die dingen ;)) zijn PHPNuke en Mambo Open Source. Kijk ook vooral eens hier voor meer portal systems...

Ik snap helemaal nix van Php-Nuke, weet je misschien nog andere, wat makkelijkere scripts ?

Geplaatst door ZeroGamez

Ik snap helemaal nix van Php-Nuke, weet je misschien nog andere, wat makkelijkere scripts ?

Zucht... Als je nou eens verder leest dan je neus lang is... PHPnuke is niet de enige die ik noem of wel...?

En hoezo snap je phpnuke niet? Simpeler kan het niet man...

ook voor mij, redelijk ervaren programmeur

Je bedoelt waarschijnlijk SCRIPTER.

Verder zou ik het je aanraden om op http://www.hotscripts of iets dergelijks te kijken naar Portal Systemen en anders moet je toch echt zelf PHP gaan leren.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

Geplaatst door blaataap

Je bedoelt waarschijnlijk SCRIPTER.

En weer moet ik je een beetje bijsturen (zoals dat met een mooi woord heet :rolleyes: ). Ik weet dat het officieel SCRIPTER heet maar als we op elk mieserig vaudjuh zout gaan gooien dan blijven we bezig. Bovendien gebruikte ik de term programmeur ook omdat dat een meer algemener woord is en dan begrijpt iedereen ook precies waar ik het over heb. Geloof me, er zijn genoeg mensen die niet weten wat een scripter precies is, ze hebben alleen vage vermoedens...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan