• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

leeftijd verander in bepaalde week dan die week een kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Dat scheelt wel even wat en hoe simpel het toch weer kan. Bedankt voor de tip.

Groet PPMS

@ thankyou : die formule is ook super :D en werkt maar ik wil graag die oude leeftijd in de vakjes krijgen waar ook eventueel dat jarig verschijnt .... dus stel iemand is in week 4 jarig dan komt er voor week 4 jarig te staan, maar dan wil ik voor de weken 53,1,2 en 3 de oude leeftijd hebben. (of gebeurd dat nu ook al maar begrijp ik er gewoon echt niets van ... in dat geval ..sorry :o)

Hallo,

Vul maar eens een hoop verjaardagen in dan zie je wel wat er gebeurt verspreid over het hele jaar. Heb je na een paar weken nog vragen dan hoor ik het wel van je.

Alle regels die groen worden in die week zijn dan die week jarig, dus apart vermelden dat iemand jarig lijk mij overbodig.

Groet PPMS

@ thankyou : die formule is ook super :D en werkt maar ik wil graag die oude leeftijd in de vakjes krijgen waar ook eventueel dat jarig verschijnt .... dus stel iemand is in week 4 jarig dan komt er voor week 4 jarig te staan, maar dan wil ik voor de weken 53,1,2 en 3 de oude leeftijd hebben. (of gebeurd dat nu ook al maar begrijp ik er gewoon echt niets van ... in dat geval ..sorry :o)

Ja, dat gebeurd nu ook al mits je naar de juiste week verwijst in de formule

Succes,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan