Leeg bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo1971

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Berichten
7
Ik heb een probleem waar ik zelf niet meer uitkom.
Na het opstarten van XP-home krijg ik netjes de drie aangemelde gebruikers. Na het intypen van het wachtwoord (alle drie gebruikers) krijg ik het bericht uw instellingen worden geinstalleerd krijg ik een LEEG bureaublad. Tevens kan ik niets met de linker en rechtermuisknop doen:eek: .

Ik snap er niets van en heb dus maar herstel gedaan. Hielp niet.

Toen heb ik maar geformateerd want ik wilde verder. Ik moest nu echter al mijn proggies er weer opnieuw zetten (Geen image:confused: )

Wie weet hoe dit kan?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit een eenmalige verkeerde installatie van Windows is. Gewoon nog een keer installeren, dan gaat het wel goed.

Wat ik wel raar vindt, heb je zoveel accounts aangemaakt tijdens de installatie?
Ik zou namelijk deze accounts pas aanmaken als alles al geinstalleerd is van Windows.
 
Geplaatst door Dippo
Ik denk dat dit een eenmalige verkeerde installatie van Windows is.(Windows was al een half jaar geleden eropgezet) Gewoon nog een keer installeren, dan gaat het wel goed.

Wat ik wel raar vindt, heb je zoveel accounts aangemaakt tijdens de installatie? (Nee hoor dit is tzt gedaan)
Ik zou namelijk deze accounts pas aanmaken als alles al geinstalleerd is van Windows.
 
Probeer dit eens :

Rechtsklikken op het bureaublad > pictogrammen schikken op > vinkje zetten bij "bureaubladpictogrammen weergeven"
 
Geplaatst door Jozo
Probeer dit eens :

Rechtsklikken op het bureaublad > pictogrammen schikken op > vinkje zetten bij "bureaubladpictogrammen weergeven"

Ik kon dus ook niets meer met de muis, niet links en rechtsklikken. Tevens windows benaderen via het toetsenbord was niet mogelijk.
Het bureaublad bleef gewoon leeg:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan