leeghalen systeem voor verkoop en andere vragen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik ga een nieuwe PC kopen, deze is 5 jaar oud.
Hoe kan ik nu, als ik deze wil verkopen, deze helemaal goed leeg halen?
Of blijft er altijd info over?

Ook vraag ik me af hoe je het handigst informatie van pc1 naar pc 2 kan zetten. Ik heb een externe harde schijf.
Daarnaast zou ik eigenlijk de PC aan kunnen zetten en bv adressen over kunnen tikken?
Want ik wil gelijk de boel opschonen.

Dank:thumb:

Je kunt dus ook met een kabel van de ene PC naar de andere bestanden overzetten? of lees ik dat verkeerd.

Ik ben de Cd om drivers voor de Canon printer kwijt...is dit oplosbaar???

Nee hoor dat lees je goed.

De drivers zou je kunnen halen op de site van Canon

Ik start genoemd programma dus Easy Transfer. Dan haal ik de 'oude' PC van de stroom ed en zet de nieuwe erop. download het programma.
Nu begrijp ik niet hoe die gegevens over gaan komen....?!

Er staat op de website van Windows Easy Transfer

U kunt gegevens overbrengen met behulp van een Easy Transfer-kabel, verwisselbare media of via een netwerk.

Verwisselbare media is dus een externe HDD. Als je die niet hebt, zal je een kabel nodig hebben of je moet beide computers aansluiten op een netwerk. Bij zowel een kabel en via het netwerk mogelijkheden zal je ze beiden aangesloten moeten hebben wil je wat overzetten, maar zet je wel de gegevens direct over.

@Opschonen van computer:
Je zou, in plaats van de HDD helemaal leeg te halen ook gewoon een schone installatie van je Windows XP erop kunnen zetten. Zo verwijder je alle oude gegevens en is het met een OS aantrekkelijker voor de koper.

EDIT: Eventuele instructies van de website:
Download en installeer Windows Easy Transfer op de computer waarop Windows XP PC actief is.

Open Windows Easy Transfer eerst op de Windows XP-computer en voer het programma uit.

Open Windows Easy Transfer daarna op de computer waarop Windows 7 actief is en voer het programma uit.
U opent de Windows 7-versie van Windows Easy Transfer door te klikken op de knop Start. Typ “Easy Transfer” in het zoekvak en klik op Windows Easy Transfer.

Volg de instructies in de wizard om uw gegevens te selecteren en over te brengen.

Laatst bewerkt:
Dank je, een schone installatie uitvoeren is inderdaad ook een goed idee. Zeker voor de volgende eventuele koper....

Ik heb een externe HDD dus daar ga ik gegevens mee overzetten, in Windows 7 zit de ondersteuning al dus het moet lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan