A.J.
Meubilair
- Lid geworden
- 12 jul 2004
Beste mede forummers,
een maat van me heeft ooit een Dell gekocht(moet hij weten).
Daar stond origineel een Engelse versie van XP Home op.
Hij heeft toen met een kennis lopen rommelen en er een Nederlandse corporate versie van XP Pro opgezet.
Dat is nooit echt goed gebeurd, heel langzamerhand slopen er foutjes in en een aantal maanden geleden dwong Microsoft hem een legale versie van XP Pro aan te schaffen.
Dat heeft hij gedaan en de CD er in gedaan, wat knoppen ingedrukt met het resultaat dat ik het idee krijg dat er nu meer dan 1 versie van XP op staat.
Dat loopt niet echt lekker kan ik jullie vertellen.
Nu heb ik aangeboden een helpende hand te bieden morgen, maar wil goed beslagen te ijs komen.
Ik wil dus met de Wizard bestanden overzetten gaan beginnen, alle Mobo, VGA en audio drivers bij elkaar zoeken en dan gaan leeghalen.
Hoe formateer ik die PC?
Krijgt hij geen gezeur met Microsoft ivm activering/registratie?
Alle andere tips zijn welkom.
een maat van me heeft ooit een Dell gekocht(moet hij weten).
Daar stond origineel een Engelse versie van XP Home op.
Hij heeft toen met een kennis lopen rommelen en er een Nederlandse corporate versie van XP Pro opgezet.
Dat is nooit echt goed gebeurd, heel langzamerhand slopen er foutjes in en een aantal maanden geleden dwong Microsoft hem een legale versie van XP Pro aan te schaffen.
Dat heeft hij gedaan en de CD er in gedaan, wat knoppen ingedrukt met het resultaat dat ik het idee krijg dat er nu meer dan 1 versie van XP op staat.
Dat loopt niet echt lekker kan ik jullie vertellen.
Nu heb ik aangeboden een helpende hand te bieden morgen, maar wil goed beslagen te ijs komen.
Ik wil dus met de Wizard bestanden overzetten gaan beginnen, alle Mobo, VGA en audio drivers bij elkaar zoeken en dan gaan leeghalen.
Hoe formateer ik die PC?
Krijgt hij geen gezeur met Microsoft ivm activering/registratie?
Alle andere tips zijn welkom.