lees dit maar eens!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
ik heb deze camera/Logitech ® QuickCam® Messenger\
deze heeft als funtie dat ie ook als bewegins melder werkt en zo een snapshot maakt als er iets beweegt,
deze heb ik een week gebruikt en ging prima,totdat mijn pc crashte en alles eropnieuw op moest ,dus ook de camera ,maar wat blijkt die funtie is nergens meer te bekennen ,de hele cd rom uit zitten pluizen ,maar helaas .toen lochitech een mailtje gestuurd ,nou het antwoord werd ik niet goed van .
lees maar eens":


Dank u voor uw interesse in Logitech.

Het kan zijn dat tijdens de eerste installatie een camera is gedetecteerd
met meer functionaliteit.

Zoals ook in de laatste email is gezegd, gebruiken alle camera's de zelfde
software. Maar worden er verschillende functies vrijgegeven voor iedere
camera.

Helaas zal er tijdens de eerste installatie waarschijnlijk iets mis zijn
gegaan. Dit kan voorkomen doordat er programma's, zoals een virusscanner,
op de achtergrond hebben gedraaid tijdens de installatie.

Met vriendelijke groet,

ik voel me bedrogen hierdoor omdat ik hem voor die funtie ook kocht.ik vind dit vreemd zoals die software werkt bij hun.heeft hier iemand ervaring mee??
 
Als die functie er eerst inzat moet hij er nu ook inzitten. De cdrom blijft toch hetzelfde? Het lijkt me het beste om eerst via software het programma te verwijderen, en dan opnieuw te installeren. En goed de stappen (eventueel als er geavanceerd bijstaat deze kiezen) doorlezen.

Lijkt me sterk dat een funtie ineens niet meer bestaat. Het moet te verklaren zijn.
Ik vind trouwens het antwoord van hun ook een beetje vaag klinken.


PS met welke windowsversie werk je?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door boris 555
ik heb deze camera/Logitech ® QuickCam® Messenger\
deze heeft als funtie dat ie ook als bewegins melder werkt en zo een snapshot maakt als er iets beweegt,
deze heb ik een week gebruikt en ging prima,totdat mijn pc crashte en alles eropnieuw op moest ,dus ook de camera ,maar wat blijkt die funtie is nergens meer te bekennen ,de hele cd rom uit zitten pluizen ,maar helaas .toen lochitech een mailtje gestuurd ,nou het antwoord werd ik niet goed van .
lees maar eens":


Dank u voor uw interesse in Logitech.

Het kan zijn dat tijdens de eerste installatie een camera is gedetecteerd
met meer functionaliteit.

Zoals ook in de laatste email is gezegd, gebruiken alle camera's de zelfde
software. Maar worden er verschillende functies vrijgegeven voor iedere
camera.

Helaas zal er tijdens de eerste installatie waarschijnlijk iets mis zijn
gegaan. Dit kan voorkomen doordat er programma's, zoals een virusscanner,
op de achtergrond hebben gedraaid tijdens de installatie.

Met vriendelijke groet,

ik voel me bedrogen hierdoor omdat ik hem voor die funtie ook kocht.ik vind dit vreemd zoals die software werkt bij hun.heeft hier iemand ervaring mee??

Hallo Boris ik las jouw probleem over de quikcam Messenger van Logitech, helaas kan ik je niet helpen maar jouw verhaal bracht mij op een andere probleem
dit is namelijk het volgende: heb ook een Logitech QuikCam Messenger en telkens als ik maar iets in de buurt met iets kom voor de camera slaat het programma vast en daarmee mijn pc, als ik bv even zwaai voor de camera, terwijl ik hem niet aanraak slaat hij al vast, nou dacht ik heeft dit misschien met die bewegingmelder van deze camera te maken???
ik kan in mijn gebruiksaanwijzing niets vinden over die bewegingmelder, maar het moet dezelfde webcam zijn als jou want de naam is hetzelfde.
Ben zeer benieuwd of jij dit probleem ook kent hierbij

Wens je veel succes met de oplossing, spijtig dat logitech geen duidelijkheid aan je kan geven

groetjes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan