lees of schrijf bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

babykamer1

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
als we de computer afsluiten Window Xp krijgen wij het volgende bericht
De instructie op 0x001452ac verwijst naar geheugen 0xooooooo. de less of schrijf bewerkig ("writte) op het geheugen mislukt
klik op programma te beeindigingen
of kili op annuleren om fouten op te sporen in het programma
beide kan ik niets mee
als ik hier op klik
na enige seconde gaat de computer van zelf uit

graag iemand zijhn reactie
dit is gebeurd na computer geheel leeg gemaakt te hebben en Xp er op nieuw op gezet heb

Dat is met alle waarschijnlijkheid software of een service daarvan dat samen met windows opstart en actief blijft tot het moment dat je afsluit.
Windows kan dat dan niet forceren en geeft die foutmelding en vraagt jouw dit programma te beëindigen.
Dit kan je voorkomen door die software uit je opstart te halen (als het goed is geeft Windows bij die foutmelding ook de module op die dat veroorzaakt)..
Wordt dat nu veroorzaakt door je virus scanner of firewall (Avast AV en ZoneAlarm PFW willen dat nog wel eens doen)..
Dan kan je de onderstaande register vermelding eens toevoegen

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
"AutoEndTasks"="1"
"HungAppTimeout"="1000"
"WaitToKillAppTimeout"="1000"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management]
"ClearPageFileAtShutdown"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control]
"WaitToKillServiceTimeout"="1000"

:)

Laatst bewerkt:
helaasd komen wij er niet uit met u antwoord wat wij precies moeten doen
ik heb nog wel een gegeven
boven in de balk bij foutmelding staat ook : avwupsrv.ex
alvast bedankt
cv

http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/avwupsrv/

Dat is dus de updater van jullie virus programma...
Die is dus waarschijnlijk de gehele tijd actief en wanneer je wil afsluiten dan geeft Windows dus die foutmelding dat die service nog werkende is en of je dat programma wil beëindigen want anders kan Windows niet fatsoendelijk afsluiten.

Dat wat je in de bovestaande post in de quote ziet staan dat moet je kopiëeren en in kladblok plakken, dan linksboven in kladblok bij bestand voor opslaan als kiezen. Dan geef dit bestand een willekeurige herkenbaare naam dat eindigt op .reg en sla op. (op je bureuablad) Nu moet je dit opgeslagen .reg bestand dubbelklikken en toevoegen aan je register door ja of ok te klikken..

Nu heb je de instellingen gemaakt dat Windows 1 seconde wacht en dan automatisch zelf dat programma beëindigt voor hij afsluit..
Het kan dan nog wel eens voorkomen dat deze melding en dat Vwooom geluid even langs flits maar in de regel moet dat nu over zijn en Windows zal afsluiten.

:)
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is voor jullie..

geachte

wij hebben uw goede raad opgevolgd maar helaas
het probleem blijft ,enkele keer sluit de computer netjes af
wat nu?

groeten CV

:confused: Ik ken die antivirus programma niet..
Is het deze http://www.cpatrol.com/index.php?tid=2

Is de updater van dit programma te configureren dat hij niet constant actief is en gewoon een keer per dag controleerd..

Indien je daar niet uitkomt kan je het beste eens een mailtje sturen naar de support service van de makers van dit programma. Dat is volgens de gegeven site mogelijk..
En daar je probleem voorlegen hun weten daar beslist een antwoord op..

goeden avond

wij hebben niet de antivirus die u melde
maar kan hem vinden onder ikwilikzoek(antivirus programma)
en heet antivirus personal edition for windows xp

helaas was deze even niet in de lucht
om het na tevragen
het icoon is rood met wit paraplu

alvast bedankt cv

verder nog geen reactie van jullie meer gehad wie weet hebben jullie een idee ik hyeb automtisch test van antivir ook uit geschakelt maar dat help ook niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan