hallo allemaal
ik ben opzoek naar een manier om altijd automatisch naar een leesbevestiging te vragen, nu weet ik dat dat een instelling is in microsoft outlook en deze heb ik ook al gevonden en aangevinkt
als ik nu een mail opstel via microsoft outlook krijg ik ook, zoals het hoort, een leesbevestiging
maar, als ik met mijn rechter muisknop op een file klik en dan zeg "kopiëren naar" -> "email geadresseerde" dan vraagt hij niet om een leesbevestiging, en dit wil ik juist wel, omdat dat het meeste is wat ik doe, omdat ik dan bijna niets meer hoef te typen, enkel het email adres en mijn handtekening aan te passen
Is het mogelijk wat ik vraag en hoe kan ik dit doen, of moet ik altijd handmatig om een leesbevestiging vragen (instelling ergens bovenaan), dit is lastig en duurt lang
als ik op een zoekprogramma hierover zoek, dan krijg ik enkel de oplossing om het vakje van de leesbevestiging aan te vinken (wat ik dus ook al gedaan heb), maar dit werkt dus niet altijd.
ik ben opzoek naar een manier om altijd automatisch naar een leesbevestiging te vragen, nu weet ik dat dat een instelling is in microsoft outlook en deze heb ik ook al gevonden en aangevinkt
als ik nu een mail opstel via microsoft outlook krijg ik ook, zoals het hoort, een leesbevestiging
maar, als ik met mijn rechter muisknop op een file klik en dan zeg "kopiëren naar" -> "email geadresseerde" dan vraagt hij niet om een leesbevestiging, en dit wil ik juist wel, omdat dat het meeste is wat ik doe, omdat ik dan bijna niets meer hoef te typen, enkel het email adres en mijn handtekening aan te passen
Is het mogelijk wat ik vraag en hoe kan ik dit doen, of moet ik altijd handmatig om een leesbevestiging vragen (instelling ergens bovenaan), dit is lastig en duurt lang
als ik op een zoekprogramma hierover zoek, dan krijg ik enkel de oplossing om het vakje van de leesbevestiging aan te vinken (wat ik dus ook al gedaan heb), maar dit werkt dus niet altijd.