leesbevestiging outlook 2003 komt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phelect

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Berichten
4
Beste,

Ik gebruik outlook 2003 en heb een probleem met het versturen van een leesbevestiging. Outlook staat ingesteld om telkens te vragen om een leesbevestiging te sturen. Als ik hierop ja antwoord gebeurt er helemaal niets. De verzender ontvangt geen bevestiging en ik kan in verzonden items ook geen bevestiging terugvinden. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Alvast bedankt.

Groeten
 
Hoi,

Dat kan kloppen ...

Je stuurt iemand een mail met het verzoek om een leesbevestiging.
De geadresseerde kan daaraan voldoen mits hij/zij dat wil.
Maar is daartoe geenzins verplicht!
 
Hallo Teun,

Bedankt voor je reactie, maar ik ben blijkbaar niet heel duidelijk geweest. Het gaat hier over mails die ikzelf ontvang en waarop ik bevestig om een leesbevestiging door te sturen naar de afzender. Helaas krijgt de afzender die bevestiging niet terwijl ik wel degelijk gevraagd heb om die te versturen. In mijn vak verzonden items vind ik ook geen enkel spoor van een leesbevestiging.

Groeten
 
Hoi,

Volgens mij gebeurt dat laatste ook niet, dat er bij jou zelf weer een 'melding' achter zou blijven dat je de ontvangst hebt bevestigd.

Het eerste, dat de afzender die bevestiging niet krijgt, is natuurlijk vreemd ....
Maar dat hoeft niet aan jou te liggen. Moeilijk om daarachter te komen. Als jij hebt gehandeld zoals moet, dan denk ik dat daar weinig aan te doen is.
 
Hallo Teun,

Niemand krijgt een leesbevestiging van mij. Niet enkel die ene persoon.

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan