Hallo,
Vreemd probleem.
Heb sinds kort nieuwe computer met XP.
Back up's gebrand op mijn oude computer gemaakt [ 98 ] met Easy Cd creator, 5 CD's.
Brandproces beeindigd als leesbaar op alle CD Rom stations.
Nu kan ik 2 CD's ervan niet openen in XP, er staat zoiets van " beschadigde bestanden " .
Stop ik deze cd's nu weer in mijn oude computer : prima te openen.
Brander uit de oude computer in nieuwe geplaatst, geen verschil, niet te openen.
Alle CD's op de zelfde manier gebrand, zelfde merk CD's.
Easy CD creator kan niet geeinstalleerd worden op de nieuwe daar de DVD brander niet herkend wordt [ klopt ook na controle op de Roxio website ].
Voor ik de oude computer weer opnieuw ga aansluiten en nieuwe back up's ga maken is er misschien een mogelijkheid deze CD's te repareren ?
Wat te doen ?
Groeten,
Jaap.
Vreemd probleem.
Heb sinds kort nieuwe computer met XP.
Back up's gebrand op mijn oude computer gemaakt [ 98 ] met Easy Cd creator, 5 CD's.
Brandproces beeindigd als leesbaar op alle CD Rom stations.
Nu kan ik 2 CD's ervan niet openen in XP, er staat zoiets van " beschadigde bestanden " .
Stop ik deze cd's nu weer in mijn oude computer : prima te openen.
Brander uit de oude computer in nieuwe geplaatst, geen verschil, niet te openen.
Alle CD's op de zelfde manier gebrand, zelfde merk CD's.
Easy CD creator kan niet geeinstalleerd worden op de nieuwe daar de DVD brander niet herkend wordt [ klopt ook na controle op de Roxio website ].
Voor ik de oude computer weer opnieuw ga aansluiten en nieuwe back up's ga maken is er misschien een mogelijkheid deze CD's te repareren ?
Wat te doen ?
Groeten,
Jaap.