Leest kaart niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.481
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb sinds kort de NAVMAN ICN 320. Om het kaartje van de BENELUX zeker te stellen i.v.m. beschadiging, heb ik een nieuwe kaart gekocht en de originele kaart gekopieerd. Als ik nu die gekopierde kaart in de NAVMAN stop, dan geeft hij aan: GEEN KAARTGEVENS BESCHIKBAAR, terwijl ik de volledige inhoud van de originele kaart heb gekopieerd. Wat moet ik doen om alsnog de back-up kopie te kunnen gebruiken?

Martin.
 
Kopieëren van kaart

Ik heb net in de specificaties gelezen dat de ICN320 geen USB connectie heeft en dus niet bijgewerkt kan worden vanaf een usb-poort.
Het kaartmateriaal wat op je navigator zit is dus zeer waardevol zowel vanaf de gebruikerskant bezien als vanaf de leverancierskant.
Als gebruiker wil je graag een kopie, als leverancier wil je geen kopie.
Ik zou Navman vragen welke actie je moet volgen in geval je kaartdata niet meer te gebruiken is.

Overigens is het mij met de Navman 630 nog niet voorgekomen dat ik kaartdata opnieuw heb moeten laden anders dan wegens een opwaardering.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan