Leest mijn DVD niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pitfire

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
145
Ik heb een spel gedownload, een image-bestand (ISO). ik heb hem gebrand op een DVD-R, Maar als ik hem probeer af te spelen leest mijn computer het hele spel niet.:eek:

Help mij:confused:
 
Beetje meer info zou fijn zijn.

Zoals, hoe heb je het spel gebrand? Gewoon het iso bestand erop gezet of in het brandprogramma aangegeven dat het om het branden van een image gaat?
 
Je kunt kijken of het wel werkt als je de iso mount met Daemon Tools:

1 - Download en installeer Daemon Tools
2 - Start het programma. Je ziet niets gebeuren, dat is normaal.
3 - Rechtsonderin rechtsklik je op het nieuwe icoontje met het bliksempje en ga naar Virtual CD/DVD rom > Set number of drives > 1.
4 - Linksklik opnieuw op het icoontje, klik op de regel waar No media in staat. Zoek je iso file en klik open.

Je computer "denkt" nu dat je er een dvd in hebt gedaan.

Krijg je overigens een foutmelding?
 
Je kunt kijken of het wel werkt als je de iso mount met Daemon Tools:

1 - Download en installeer Daemon Tools
2 - Start het programma. Je ziet niets gebeuren, dat is normaal.
3 - Rechtsonderin rechtsklik je op het nieuwe icoontje met het bliksempje en ga naar Virtual CD/DVD rom > Set number of drives > 1.
4 - Linksklik opnieuw op het icoontje, klik op de regel waar No media in staat. Zoek je iso file en klik open.

Je computer "denkt" nu dat je er een dvd in hebt gedaan.

Krijg je overigens een foutmelding?



Ik krijg geen fout melding. Hij zegt gewoon dat het brandproces is voltooid.

Bedankt voor info ik ga het proberen.

Ik heb het geprobeert maar ik krijg een foutmelding als ik de virtuele schijf wil openen.


F:\ is niet toegankelijk
Map en bestand is beschadigd en onleesbaar


Ligt dit nou aan het spel of aan mij?
 
Laatst bewerkt:
Beetje meer info zou fijn zijn.

Zoals, hoe heb je het spel gebrand? Gewoon het iso bestand erop gezet of in het brandprogramma aangegeven dat het om het branden van een image gaat?

Ik heb het Nero burning Rom gebrand, als een DVD-image.
 
Ik krijg geen fout melding. Hij zegt gewoon dat het brandproces is voltooid.
Bedankt voor info ik ga het proberen.
Ik heb het geprobeert maar ik krijg een foutmelding als ik de virtuele schijf wil openen.

F:\ is niet toegankelijk
Map en bestand is beschadigd en onleesbaar

Ligt dit nou aan het spel of aan mij?

Dan ligt het denk ik aan het spel. Aangezien je het goed brand (aangegeven in je vorige post), ligt het niet aan jou. Het spel is waarschijnlijk beschadigd of onvolledig, zoals de foutmelding aangeeft.

Je kunt nog proberen de ISO uit te pakken naar je harde schijf met WinRAR, en dan handmatig de setup.exe aan te klikken.
 
Dan ligt het denk ik aan het spel. Aangezien je het goed brand (aangegeven in je vorige post), ligt het niet aan jou. Het spel is waarschijnlijk beschadigd of onvolledig, zoals de foutmelding aangeeft.

Je kunt nog proberen de ISO uit te pakken naar je harde schijf met WinRAR, en dan handmatig de setup.exe aan te klikken.

Lukt ook niet:confused:

C:\Documents and setting\mijn documenten\downloads\Spel.ISO
Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd
 
Laatst bewerkt:
Nou, als de tip van maikel9 ook niet lukt, dan zijn de bestanden dus echt beschadigd. Oplossing: een andere versie downloaden! :confused:
 
Nou, als de tip van maikel9 ook niet lukt, dan zijn de bestanden dus echt beschadigd. Oplossing: een andere versie downloaden! :confused:

Ik ben bezig met een andere te downloaden. de tip van maikel9 ben ik meebezig. maar bedankt dat je even wat informatie hebt gegeven :thumb: jammer dat ik er niets verder mee bengekomen:confused: :confused:
 
bedankt dat je even wat informatie hebt gegeven :thumb: jammer dat ik er niets verder mee bengekomen:confused: :confused:

Graag gedaan :). En tja, 't is jammer van het kapotte bestand, maar er zit niets anders op dan een nieuwe downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan