legaal of illigaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
Ik heb op een pcdumpdag een versie gekocht van Windows7 voor 50 euro. maar ik weet niet of deze legaal is of illigaal. als ik hem toch instaleer kan ik dan de politie aan de deur verwachten?
 
nee

microsoft gaat alleen maar naar de rechter als er er bedragen van 50.000 of meer mee kunnen verdien dat is als particulier niet het geval zoals u.

als het om 50 pc's gaat dan wel :D


groetjes

ME
 
Je krijgt echt niet zomaar de politie voor de deur om een illegale versie van windows, echt niet.

Ik dacht dat de oem versie 120 euro was, dus als jij 1 voor 50 hebt gekocht, vrees ik het ergste.
 
Legaal voor 50 euro zou leuk zijn ja, maar dat zit er niet in. Microsoft wil er graag aan verdienen. Kijk maar eens rond bij iedere willekeurige "echte" winkel... dan kost het minstens 2x zoveel.

Over de politie zou ik me geen zorgen maken hoor. Tenzij je zelf in grote aantallen kopietjes gaat maken van die schijf om ze te verkopen ofzo... niks aan de hand.

Waar je wel mogelijk probleempjes mee krijgt is dat er op den duur meldingen komen van Microsoft dat je mogelijk met een niet-egitieme versie van Windows werkt. Mogelijk werken updates dan niet of minder goed. Erger dan dat wordt het niet, geen zorgen.
 
ik denk dat het inderdaad een mooie gelegenheid is om te proberen

nog een fijn, goed, gelukkig, maar ook gezond 2010
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan