• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Legale Office 2010 activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gGerretje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
439
Beste helpers,

Mijn notebook werd erg traag dus heb ik een herinstallatie gedaan.
Ik heb er een legale versie Office 2010 op gezet maar telkens als ik een Office-toepassing open krijg ik een venster dat mij zegt dat ik de versie moet activeren anders kan ik hem nog maar 30, 29, etc dagen gebruiken.
Dat activeren zou via internet kunnen (aanbevolen) maar vervolgens kan er geen verbinding gemaakt worden. Die site bestaat waarschijnlijk niet meer. En telefonische activering wordt niet meer ondersteund.

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Met vriendelijke groeten,
Ger
 
Laatst bewerkt:
Je bent bewust dat de ondersteuning voor Office 2010 is beëindigd op 13 oktober 2020. En dat je geen (security) bugfixes en patches meer krijgt?


Klik op Bestand > Help > Productcode activeren.
Als u de knop Productcode activeren niet ziet, dan is de software al geactiveerd en hoeft u niets te doen.
Volg de stappen in de wizard Activering.
Werkt dit wel? Volgens mij kan je dan via internet activeren.

Bel anders eens dit nummer:
(31) (20) 713 9240
of:
(0) (800) 023 3487

En ik heb even gebeld, en activeren kan altijd, ook al wordt het niet meer ondersteund.
 
Laatst bewerkt:
Yep, kon hem hier ca 2 maanden geleden gewoon activeren.
 
Je hebt er toch voor betaald? ;)
 
Hallo Aar,

Dat venster is de wizard activering. Daarin had ik inderdaad wat duidelijker mogen zijn. Sorry.
En ja ik wist dat die ondersteuning is gestopt.
Ik heb het nu via het bovenste telefoonnummer kunnen activeren.

Geweldig bedankt voor je hulp.

Groeten,
Ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan